خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/09 - 20:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

شکایت نمایندگان از سلطانی‌فر در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌ شکایت نماینده اصفهان به همراه 30 نماینده دیگر از وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت جمع‌بندی نهایی کمیسیون شکایت این نماینده از وزیر ورزش را وارد ندانست.

مجید نصیرایی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(یکشنبه 9 خرداد ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی در خصوص بررسی و رسیدگی به شکایت عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به همراه ۳۰ نماینده دیگر در قالب ماده 234  آیین‌نامه داخلی مجلس از مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دستور کار اعضای کمیسیون قرار داشت.



نماینده فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ در ادامه نشست  رئیس کمیته کمیسیون گزارشات و بررسی‌ها در این خصوص توسط کمیته را ارائه کرد و مستندات مربوط به این شکایت نیز از طرف نماینده شکایت‌کننده  مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در جمع‌بندی نهایی کمیسیون شکایت نماینده اصفهان از وزیر ورزش را وارد ندانست.



نصیرایی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز مسئولان ورزش باستانی زورخانه‌ای  با حضور در کمیسیون گزارشی از برنامه‌های کاری ورزش پهلوانی باستانی کشور ارائه کردند و در نهایت تصمیم بر این شد تا مسئولان ورزش باستانی گزارشی از برنامه‌‌های آینده خود را به کمیسیون ارائه کنند تا حمایت‌های مادی و معنوی لازم از آنها صورت گیرد.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: در پایان جلسه امروز رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی بازدیدی از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر داشتند و با مسئولان این جشنواره گفت‌وگو کردند. در پایان فیلم «گیسوم» نیز برای اعضای کمیسیون به نمایش گذاشته شد./



پایان پیام



.



 

  • کد خبر : 320434
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار