خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/02 - 11:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فروردین مطرح کرد:

شروع امیدوارکننده تیم ملی در مسیر جام جهانی قطر/ همبستگی و یکپارچگی؛ رمز موفقیت تیم ملی در جام جهانی

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با بیان اینکه با حضور کی‌روش  چند دستگی در تیم ملی به طور کامل از بین رفته است، گفت: امیدواریم این شروع خوب، مقدمه‌‎ای برای حضور درخشان تیم ملی فوتبال در جام جهانی باشد.

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره نحوه آماده سازی تیم ملی فوتبال در مسیر جام جهانی، عنوان کرد: پس از تغییر مدیریت فدراسیون فوتبال در آستانه جام جهانی فوتبال، اهالی ورزش در خصوص سرنوشت تیم ملی نگرانی‎‌‌ هایی داشتند و بی ثباتی در تیم ‌های ملی فوتبال در رده‌های مختلف به این نگرانی‌ها دامن زد.



نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس تصریح کرد: در این مقطع تیم ملی فوتبال با توجه به نزدیکی مسابقات جام جهانی به عنوان بزرگترین آوردگاه ورزشی در حوزه فوتبال باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف می‌‎شد و با حضور کادر فنی باتجربه و خبره شرایط را برای حضور هرچه مقتدرتر خود در جام جهانی فراهم می‌‎کرد.



وی افزود: حضور کارلوس کی‌‍روش در رأس کادر فنی در ابتدا با انتقاداتی از سوی برخی از کارشناسان همراه بود اما مسابقه شب گذشته نشان داد که او توانسته است، وحدت و انگیزه را در تیم دوچندان کند و با حضور این مربی کارکشته نظم و انضباط و مدیریت که یکی از شاخصه‌های مربی گری او است، به تیم برگشته است.



فروردین با بیان اینکه روز گذشته یک تیم یکپارچه را داخل زمین مشاهده کردیم، اضافه کرد: مسابقه شب گذشته نشان داد که چند دستگی و مشکلات داخلی به طور کامل از بین رفته است و امیدواریم با حمایت همه جانبه هواداران فوتبال و مسئولان شاهد  نتایج قابل قبولی از تیم ملی در جام جهانی باشیم.



رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس اضافه کرد: در راستای سیاست‌های دولت و مجلس که حمایت از ورزش را یک اولویت‌ اصلی خود می‌داند در رویداد مهم جام جهانی حمایت همه جانبه‌ای از تیم ملی فوتبال خواهیم داشت و در این مسیر مجلس و فراکسیون ورزش آماده هرگونه حمایتی از تیم ملی برای خشنودی مردم و سربلندی کشورمان است./



پایان پیام

  • کد خبر : 349396
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار