خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/16 - 11:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
وحیدی:

زبان حوزه گردشگری باید مستند باشد

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: زبان حوزه گردشگری باید مستند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد وحیدی، عضو هیأت رئیسه فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، در جمع مدیرکل و معاونان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، با اشاره به‌ اینکه در معرفی ساختار استانی اقدامات بسیاری انجام داده‌ایم اما زمان می‌برد تا برای مردم ملموس باشد، اظهار کرد: همگرایی بین مدیران و مسئولان بسیار مهم است اگر گلایه‌ای وجود دارد باید درون سازمانی و درون استان حل شود.



وی با تأکید براینکه این سازمان و سیستم برای ما ارزش دارد، افزود: با هم‌افزایی بین نیروها، اتفاقات بزرگی برای استان می‌توان رقم زد.



نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص فقر و محرومیت استان با وجود ظرفیت‌های طبیعی استان، تصریح کرد: حوزه گردشگری یکی از راه‌های نابودی این فقر و محرومیت است که ما به آن توجه نکرده‌ایم.



وحیدی با تأکید براینکه تعاملات بین دستگاهی باید افزایش پیدا کند، ادامه داد: حوزه میراث در واقع حوزه تمدنی است، ما وقتی می‌گوییم تمدن و تاریخ ۸ هزارساله تاریخ پر فراز و نشیب هست خیلی از پادشاهان با وجود ظلمی که داشتن اما از آنها آثار باستانی به جا مانده و در تاریخ ثبت شده‌اند.



وی با بیان اینکه زبان حوزه گردشگری باید مستند باشد، اظهار کرد: به طور مثال اگر می‌خواهیم شهرک گردشگری بسازیم باید افرادی که دارای مدیریت گردشگری هستند این کار را انجام دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 343297
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار