خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/27 - 22:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
دشتی اردکانی در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی:

روابط عمومی‌ها قلب تپنده سازمان‌ها در جوامع بشری هستند

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه روابط عمومی‌ها قلب تپنده سازمان‌ها در جوامع بشری هستند، گفت: آنها باید با تکیه بر دانش روز و بهره مندی از خلاقیت و پشتکار جامعه را به سمت پویایی، پیشرفت و سرزندگی رهنمون شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در قالب پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها قلب تپنده سازمان‌ها در جوامع بشری هستند، گفت: آنها باید با تکیه بر دانش روز و بهره‌مندی از خلاقیت و پشتکار جامعه را به سمت پویایی، پیشرفت و سرزندگی رهنمون شوند و بکوشند تا از دل بحران‌ها و تهدیدها، فرصت های آرامش‌بخش و تحول‌زا ایجاد کنند.



متن پیام به شرح زیر است:



به نام خداوند جان آفرین



روابط عمومی، هنر برقراری ارتباط مؤثر، پایدار و مناسب با همه کسانی است که درون و بیرون هر سازمان از تصمیمات، حوزه اثر و فعالیت سازمان تاثیر می پذیرند و می توانند با آگاهی از آنچه در رابطه با آنها و سازمان مربوطه رخ می‌دهد نقش ارزنده‌ای در به فعلیت رساندن مشارکت فعال و آگاهانه در مسیر تحقق اهداف سازمان ایفا کنند.



هنر روابط عمومی، هنر عشق ورزیدن به انسان، صبوری در برابر ناملایمات، آینده‌نگری هوشمندانه و مردمداری مبتنی بر اخلاق، صداقت و رعایت حرمت و کرامت انسان ها است.



روابط عمومی‌ها، قلب تپنده سازمان ها در جوامع بشری هستند که باید با تکیه بر دانش روز و بهره‌گیری از خلاقیت و پشتکار، جامعه را به سمت پویایی، پیشرفت و سرزندگی رهنمون شوند و بکوشند تا از دل بحران ها و تهدیدها، فرصت های آرامش بخش و تحول زا ایجاد نمایند.



اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و اخلاق مدارانه تمامی عزیزان فعال در عرصه روابط عمومی شهرستان اردکان، و کشور ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و بزرگداشت روابط عمومی را به همه شما تبریک می گویم و شادکامی و تندرستی تان را از خدای بزرگ خواهانم./



پایان پیام

  • کد خبر : 342165
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار