خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/30 - 14:48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
نوروزی با اشاره به انتشار ویدئوی ضرب و شتم دانش آموز توسط معلم در آستارا:

رفتار ناشایست معلم به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست/ وزیر آموزش و پرورش قاطعانه برخورد کند

نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم دانش آموز در آستارا توسط یکی از معلمان مدرسه، گفت: رفتار ناشایست معلم گیلانی به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست و انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش شخصا به این موضوع ورود کرده و قاطعانه برخورد کند تا این اتفاقات که در میان معلمان نادر است، دیگر تکرار نشود.

رحمت اله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم دانش آموزی توسط معلم مدرسه در آستارا، عنوان کرد: با وجود اینکه اکثر معلمان و فرهنگیان عزیز دلسوز بوده و همواره وقت، انرژی و توان خود را برای آموزش دانش آموزان می‌گذراند، اما این اقدام ناشایست به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.



نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه اقدام صورت گرفته در این عصر به هیچ وجه پذیرفته نیست، افزود: معلم نقش حیاتی در تعلیم و تربیت داشته و ما انتظار داریم همانطور که نبی مکرم اسلام و قرآن کریم سفارش کرده‌اند رفتار آن‎‌ها برای دانش آموز الگو باشد.



نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس تصریح کرد: انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش برای جلوگیری از تکرار چنین رفتارهای ناشایستی در مدارس برخورد قاطع داشته باشد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 340517
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار