خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/27 - 17:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم همسران و مادران عزیز شهداء انجام شد؛

دیدار نماینده تهران با مادران شهدا

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم همسران و مادران شهداء با همسر شهید مدافع حرم محمد حیدری و مادر شهید عبدالکریم نظام اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در روز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم همسران و مادران شهداء به دیدار همسر شهید مدافع حرم محمد حیدری و مادر شهید عبدالکریم نظام اسلامی از شهدای دفاع مقدس رفت .



در این دیدار الهیان ضمن ادای احترام به خانواده این شهدای عزیز از صبوری، فداکاری و ایثار این عزیزان که همیشه عزت و افتخار ایران اسلامی هستند، قدردانی کرد و افزود: اگر امروز کشورمان امنیت و استقلال و آزادی دارد و در مسیر توسعه و پیشرفت قدم بر میدارد مسلما این حاصل خون و رنج شهدای و خانواده های گرانقدری است که با از خودگذشتگی باعث شدند امروز کشور ما بعنوان یک کشور اسلامی الگوی خوبی برای مردمان ازادیخواه و مسلمان جهان شود .

وی در ادامه با تجلیل از روحیه ایثار و فداکاری مادران و همسران عزیز شهدا تصریح کرد: امروز جوانان جامعه نیاز به الگوهای ایثار و فداکاری دارند تا بتوانیم در آینده همچنان نسلی پویا و فداکار با تاسی از آموزه‌ های اسلامی داشته باشیم .

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، همچنین از خداوند متعال برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت کرد و گفت: إن شاءالله همه بتوانیم آنچنان که شایسته است دین خود را به خانواده شهداء ادا کنیم.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در ادامه ضمن استماع صحبت‌ها، مسائل و مشکلات خانواده این عزیزان تاکید کرد که مشکلات آنها را از طریق مسئولان ذیربط با جدیت پیگیری خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 335841
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار