خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/14 - 10:25
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فرهنگی

دیدار علیرضا پاک فطرت با آرتین سرایداران

نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با آرتین سرایداران بازمانده از حمله تروریستی ۴ آبان ۱۴۰۱ حرم مطهر شاهچراغ(ع) و بستگان نزدیک وی در روستای شاپور جان شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علیرضا پاک فطرت و هیات همراه وی در دیدار صمیمانه با آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)شیراز که پدر، مادر و برادرش در برابر چشمان او در این حادثه به شهادت رسیدند،اظهار کرد: قطعا در این اتقاق جای هیچ ناراحتی و پشیمانی نیست زیرا که شهادت این خوبان از بهترین نوع شهادت است و خداوند حتما به پدر و مادر و برادر آرتین نظر و لطف ویژه ای داشته که سرنوشتشان را بهترین مرگ،یعنی شهادت در راه خودش قرار داده است.



وی گفت: شهادت هدیه بزرگ الهی است که خداوند فقط به خواصی از بندگان خود اعطا می کند و‌ چه افتخاری بالاتر از این که کسی در راه خدا شهید شود و به فیض بزرگ و رستگاری برسد.آنهم اینگونه شهادت که لیاقت میخواهد.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: نگران آینده و سرنوشت آرتین هم نباشید. خداوند به او نظر کرده و او را به آنجایی که خود می داند و به مراتبی که باید برسد می‌رساند و قطعا اراده الهی بر این بوده که این فرزند پسر از این خانواده بماند و افتخار همه ایران باشد. آرتین انسان خاصی بوده و مطمانا در آینده نیز انسان بزرگی از جمیع جهات خواهد شد.



پاک فطرت تاکید کرد: خداوند خودش هوای فرزندان و بازماندگان از شهدا را دارد و البته که خود شهدا نیز زنده و ناظر بر همه ما و حامی و هادی فرزندان و خانواده‌هایشان هستند.



وی با قدردانی از همت بالا و غیرت وصف ناشدنی مردم ایران در حمایت از این خانواده و سایر خانواده های شهدا و راهپیمایی در محکوم کردن این اقدام تروریستی و ددمنشانه به ویژه با تشکر از جوشش و خروش مثال زدنی مردم شیراز در آیین تشییع پیکرهای پاک شهیدان حادثه تروریستی چهارم آبان ۱۴۰۱ شیراز خطاب به دشمنان اسلام و به ویژه آمریکا، گفت: مردم غیرتمند و سلحشور ایران با اینگونه اقدامات کور دشمنان داخلی و خارجی دست از آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری برنمی دارند و با نور وجود شهدایشان این انقلاب را همواره و در همه حال حمایت نموده و در برابر هر نوع توطئه ای خم به ابرو نمی آورند.



مکان‌هایی به نام شهیدان سرایداران در شیراز و زادگاه وی نامگذاری شود



شهردار اسبق شیراز در بخش دیگری از اظهارتش تأمین فوری نیازهای اولیه و رفع مشکلات عبور و مرور روستا ی شاپور جان و دیگر روستاهای تابعه منطقه قره باغ و محرومیت زدایی از این روستای پر جمعیت حومه شیراز را از استاندار فارس و شهردار شیراز و دیگر مدیران استان طلب کرد و قول داد تا در بازدید مجدد خود از این روستا و سایر روستاهای حوزه جنوب غربی شیراز مشکلات آنان را رصد و بررسی کرده و با دهیاران این منطقه به گفت و گو و تبادل نظر در خصوص برآورده شدن مطالبات به حق مردم ساکن در این محدوده بنشیند.



 پاک فطرت در خصوص نامگذاری مدارس یا مراکز و مکانهایی بنام شهید آرشام سرایداران برادر آرتین و پدر و مادر شهیدش در زادگاه آنان یادر شهرشیراز تاکید کرده و برای ایجاد هماهنگی بهتر درجهت تحصیل و آموزش بهتر و ارتقای همه جانبه شخصیت آرتین سرایداران به عنوان نماد ملی مظلومیت ملت ایران قول مساعد داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 351407
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار