خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/02/10 - 16:06
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
بهمنی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کرد:

دولت برای حل مشکلات باید جوان‌گرایی را پیشه کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت برای حل مشکلات باید جوان‌گرایی را پیشه کند اما متاسفانه به جوانان میدان داده نمی‌شود.

محمود بهمنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید داشتند، به استفاده از نیروهای نخبه، جوان و جوان‌گرایی تاکید بسیار شده است.



دولت و مجلس باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند و دولت جوان‌گرایی را پیشه کند



باید هر چه سریع‌تر اصلاح ساختار دولتی را به نخبه‌ها بدهیم



نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جوانانی که در حال حاضر در مجلس هستند، به عقیده بنده باید به دولت بروند و کسانی که در دولت هستند باید در مجلس باشند و قانون بنویسند بنابراین باید هر چه سریع‌تر اصلاح ساختار دولتی را به سمت نخبه‌ها بدهیم و بپذیریم که جوانان حتما بهتر از ما اداره می‌کنند.



وی ادامه داد: زمانی ما فکر می‌کردیم که 20 سال پیش اگر کسی مدیر یا وزیر خوبی بوده پس امروز نیز وزیر خوبی است. اینگونه نیست چراکه امروزه دانش و تکنولوژی فرق کرده و باید بپذیریم که کسانی وجود دارند که از ما ارجح‌ هستند و باید به آنها میدان داده شود تا بتوانیم نتیجه آن را ببینیم.



جوانان امروزه به خوبی می‌درخشند



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروزه می‌بینیم که جوانان چقدر خوب کار کرده و خوب می‌درخشند و اگر کارها را به آنها بسپاریم می‌بینیم که کشور از بسیاری مشکلات نجات می‌یابد.



دولت باید جوان‌گرایی را پیشه کند



بهمنی در پاسخ به این سوال که دولت و مجلس برای تحقق گام دوم انقلاب باید چه کاری انجام دهند اظهار داشت: باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند. زمانی که به گام دوم وارد می‌شویم باید ببینیم که چقدر جوان‌گرایی کردیم اما متاسفانه به جوانان میدان داده نمی‌شود، دولت باید سریعاً جوان‌گرایی را پیشه کند.



این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: باید پرسید در کدام زمان از سپردن مسئولیت به جوانان ضرر کردیم؟ برای مسئولیت‌ها باید نفرات دوم و سومی باشند که آموزش ببینند و تجربیات به آنها منتقل شود نه اینکه انقدر بنشینیم تا کسی فوت کند و کسی دیگر را جایگزین کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 279156
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار