خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/20 - 09:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو هیأت رئیسه مجلس:

دولت برای تحقق اهداف شعار محوری سال قرارگاه عملیاتی راه اندازی کند/ افزایش نقش نظارتی مجلس در عرصه فرهنگ و اقتصاد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس امسال از تمام ظرفیت خود برای همراهی با دولت در تحقق اهداف شعار محوری سال استفاده خواهد کرد.

علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به عنوان رشد تولید و مهار تورم، عنوان کرد: این شعار از سیاست های پایه ای دولت و مجلس است.



نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه بدون توجه به رشد تولید مهار تورم امکان تحقق ندارد، اظهار کرد: عاملان اقتصادی باید با جهت گیری صحیح در راستای سیاست های منسجم دولت و مجلس این مهم را محقق کنند.



دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور افزود: حل چالش های اقتصادی کشور برای تنظیم سیاست های فرهنگی حائز اهمیت است. ایجاد قرارگاه عملیاتی برای تحقق اهداف شعار محوری سال در دولت ضرورت دارد.



وی با اشاره به اهمیت تمرکز دولت و مجلس در این زمینه، یادآور شد: حذف مقررات زائد و دست و پاگیر اقتصادی در دستگاه دیوانی کشور، جهت گیری امسال مجلس در این زمینه است.



کریمی فیروزجایی تصریح کرد: تمامی مقررات و قوانین حاکم بر عرصه اقتصاد باید تسهیل گر امور مردم در این بخش باشد. پالایش عرصه حکمرانی از انباشتگی قوانین و چابک سازی دیوانی برای پیشرفت کشور اهمیت راهبردی دارد.



نماینده مردم بابل در مجلس افزود: امسال نقش نظارتی خانه ملت در حوزه فرهنگ و اقتصاد بعنوان دو چالش مهم کشور افزایش خواهد یافت. تنظیم سیاستهای موثر فرهنگی و اقتصادی کارویژه مجلس در سال جاری خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 359701
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم