خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/15 - 13:48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
مقتدایی مطرح کرد:

خبر جدید از پرداخت پاداش پایان خدمات فرهنگیان سال 99

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال 1399 در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که اعتبار مورد نیاز این مهم توسط سازمان برنامه و بودجه در مردادماه امسال تأمین شده و به اداره کل امور مالی و ذیحسابی ابلاغ شده است.

عباس مقتدایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به مکاتبه هفته گذشته خود با علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه درخصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت جمعی از فرهنگیان، عنوان کرد: این مطالبه به حق فرهنگیان است و نباید در پرداخت حق قانونی آنان تاخیر شود.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش امروز در پاسخی به اینجانب اعلام کرد که تخصیص اعتبار مورد نیاز توسط سازمان برنامه و بودجه در مردادماه امسال انجام شده و به اداره کل امور مالی و ذیحسابی ابلاغ شده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بلافاصله پس از تامین نقدینگی توسط خزانه داری کل کشور به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.



عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از خزانه‌داری نیز پیگیری خواهم کرد که در این امر تسریع شود، چون فرهنگیان واقعا در انتظار این پاداش هستند و غالب آن‌ها بر این مبلغ در خرج و مخارج زندگی حساب کرده بودند./



پایان پیام

  • کد خبر : 326525
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار