خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/18 - 09:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فلاحی:

خبرنگار در قبال منافع ملی، هجمه‌های بیگانگان و کژاندیشی برخی از مدیران، مسئول است/ ضرورت تسهیل فعالیت خبرنگاران

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر ضرورت تسهیل فعالیت خبرنگاران، گفت: خبرنگار در قبال ملت، کشور، باورها، عقاید، منافع ملی، هجمه‌های بیگانگان، کژاندیشی و کژرفتاری برخی از مدیران، مسئول است و این مسئولیت محدودیت نیست.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و عرض تبریک ۱۷ مرداد به تلاشگران عرصه خبر، گفت:  آیه مبارکه «ن و القلم ما یسطرون» اهمیت این عرصه را تمام و کمال مشخص کرده و  معتقدیم که دانستن حق مردم است و «خبرنگار» این زمینه را برای افزایش آگاهی مردم هموار می‌سازد و طنین فریاد قلم از همه رساتر است.



وی با بیان این مطلب که خبر اندیشه را در برابر قلم به زانو درمی‌آورد تا در خدمت حقانیت، واقعیت را بیان کند و هر که آگاه‌تر باشد، مسئولیتش بیشتر است، افزود: خبرنگار در قبال ملت، کشور، باورها، عقاید، منافع ملی، هجمه‌های بیگانگان، کژاندیشی و کژرفتاری برخی از مدیران مسئول است و این مسئولیت محدودیت نیست.



فلاحی با اشاره به اینکه «خبرنگاری» حرفه‌ای مقدس برای رسیدن به رضایتمندی حضرت حق است، گفت: رسالت اصحاب خبر آن است که مصداق حدیث نبوی حق را مطالبه کنند و در راه خدا از سرزنش هیچ ملامتگری نهراسند و باید شرایط برای این قشر مظلوم و زحمتکش جامعه تسهیل شود تا با انگیزه بیشتر، امر خطیر آگاهی‌بخشی را به منصه ظهور برسانند.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای افزود: «قلم» بهانه‌ای است تا ذهن انسان از قید واژه‌های بی‌شمار خلاصی یابد و جسورانه و مسئولانه ضمن حفظ امانت؛ با تبحّر، تعهّد و تهوّر با دلسوزی وظیفه‌ خود را تا سرمنزل مقصود هدایت کند و ما این روز را به همه این عزیزان در عرصه تصویر، خبر و رسانه تهنیت عرض می‌کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 366292
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار