خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/17 - 00:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فروردین ضمن تبریک روز خبرنگار:

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی‌اند

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی‌ خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن پیام تبریک محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان و نماینده مردم  فیـروزآباد، قیروکارزین، فراشبند در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:



*ن والْقلم وما یسْطرون ﴿۱﴾*



۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و یادآور حماسه آفرینی‌های عزیزانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند. 



خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی‌اند. بی شک خبرنگاری حرفه نیست، بلکه رسالتی است انسانی در مسیر تعالی که پشتوانه‌ای از باور و ایمان دارد.



روز خبرنگار، روز تجلیل از فرهیختگان و وجدان‌های همیشه بیدار جامعه است. تکریم روز خبرنگار، بزرگداشت خون پاک کسانی است که جان دادند تا حقیقتی گفته شود. خبرنگار قلم به دست گرفته تا پاسدار ارزش‌ها باشد و به میدان آمده تا از منافع ملی صیانت کند.



روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشیدن به جامعه، جان خویش را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، این روز را خدمت تمامی کسانی که ارزشمندترین گوهر زندگی، یعنی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلای اسلام، ایران و مردم بر کف دست نهاده و همیشه در سنگر خبر و اطلاع رسانی زحمات زیادی می‌کشند، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق روزافزون همگان را در تمامی امور آرزومندم./



پایان پیام

  • کد خبر : 324480
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار