خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/17 - 08:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
دشتی اردکانی با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران به‌عنوان وجدان‌های بیدار جامعه، دسیسه‌های پنهان سودجویان را برملا می‌کنند

نماینده مردم اردکان در مجلس در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، گفت: اندیشه و نگرش خبرنگار می‌تواند جامعه را به سمت مطالبه گری درست و هدفمند اهدافی که به رشد جمعی آن منتهی خواهد شد، هدایت کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، مناسبت 17 مردادماه، روز بزرگداشت خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.



متن پیام نماینده مردم اردکان در مجلس به شرح زیر است:



به نام خدای آگاهی بخش



قلم در دستان مردان و زنان با صلابتی که افتخار دستیابی به مقام والای خبرنگار را دارند؛ چون پرچمی افراشته بر فراز قلّه انسان‌سازی و تعهد، راه راستی و درستی را به همه ما نمایان می‌سازد.



خبرنگاران متعهد همواره می‌کوشند تا مسیر درست زندگی را با هدف آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، شفافیت، کنترل فساد، دمیدن روح امید و انگیزه در جامعه، آرامش بخشی، مقابله با کجی‌ها و کاستی‌ها به روی شهروندان بگشایند و جامعه را به سمت تعالی و تحول سازنده رهنمون باشند.



می‌توان با اطمینان به این نکته مهم اشاره نمود که اندیشه و نگرش خبرنگار در جامعه می‌تواند در تعامل با مردم؛ رهایی بخش، سازنده، پویا، خلاق و پیشرو باشد و جامعه را به سمت مطالبه گری درست و هدفمند اهدافی که به رشد جمعی آن منتهی خواهد شد، هدایت نماید.



خبرنگار باید به‌عنوان وجدان بیدار جامعه با تکیه بر سلامت نفس، پاکدستی، استقلال ذاتی، آگاهی را به جان مردم هدیه دهد و دسیسه‌های پنهان و پیدا سودجویان را به سود جامعه، برملا سازد.



امیدوارم تا همواره شهر و استان و کشور ما از وجود پربرکت چنین خبرنگاران متعهدی بهره ببرد.



به سهم خود و به نمایندگی از مردم شریف شهرستان اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت مقام والای جهادگران عرصه خبر و رسانه را به همه خبرنگاران راستین تبریک می‌گویم و از خدای بزرگ، پایمردی و استقامت‌شان در راه آگاهی‌بخشی و اطلاع رسانی و هدایت جامعه به سمت امید و آرامش را مسئلت دارم.



محمّدرضا دشتی اردکانی



نماینده مردم عزیز اردکان در مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 324486
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار