خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/17 - 09:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پیام تبریک روز خبرنگار:

خبرنگار؛ وجدان بیدار جامعه

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

ابرهیم عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت و نوشت: گرامیداشت خبرنگار یعنی «پاسداشت آگاهی» و «وجدان‌های بیدار» که یک زندگی متعالی و بهتر را برای نوع بشر و افراد جامعه طلب می‌کنند.

 

متن پیام به شرح ذیل است؛

گرامیداشت خبرنگار یعنی «پاسداشت آگاهی» و «وجدان‌های بیدار» که یک زندگی متعالی و بهتر را برای نوع بشر و افراد جامعه طلب می‌کنند.

در نظام اسلامی به سبب خاصیّت مردمی و حرکت آزاد اخبار و اطلاعات، خبرنگار از قرب و منزلت والایی برخوردار است و همگان موظفند در مقابل مطالبه گری به حق این قشر دلسوز، صاحب اندیشه و خواستار پیشرفت کشور، پاسخگو باشند.

امروز که کشور از سوی نظام سلطه دچار یک جنگ رسانه ای نابرابر است، باید بپذیریم کسی جلوتر از اصحاب رسانه در این میدان نیست و به راستی که خبرنگاران افسران خط مقدم این جبهه هستند.

اگر امروز دشمن به دنبال یک نفوذ گسترده و طولانی در کشور است، در واقع این خبرنگاران و  اصحاب رسانه هستند که مقابل این نفوذ سنگین ایستاده‌ و با حداقل انتظار و توقع از مسئولان، به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه می کنند.

باید اعتراف کرد که یک خبرنگار بصیر و آگاه به مسائل زمان، می‌تواند موجبات اعتماد به ‌نظام را بیش از پیش فراهم کند یا اینکه خدایی ناکرده با چرخش ناصواب قلم خود، برعکس این اعتماد را از بین ببرد؛ لذا رسالت خبرنگاری، مسئولیتی بس خطیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، 17مردادماه روز خبرنگار را به تمامی صاحبان قلم و فعالان این عرصه و همه خبرنگاران زحمت کش و شریف، تبریک عرض نموده؛ توفیق روزافزون این عزیزان در امر مهم «اطلاع رسانی و آگاهی بخشی» را از خداوند بزرگ مسالت دارم.  

ابراهیم عزیزی

نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

/

پایان پیام

  • کد خبر : 381791
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار