خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 13:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس؛

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی آغازی بر پایان آن‌ها است/برخی کشورهای غربی شریک جنایات اسرائیل هستند

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار زنان، کودکان و افراد غیرنظامی را محکوم کرد و گفت: خطای استراتژیک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی آغازی بر پایان جنایات‌های این رژیم کودک‌کش است، اگر این رژیم متزلزل و ضعیف نبود بیمارستان‌ها را بمباران نمی‌کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عطاء‌الله رفیعی آتانی، رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست شورای پژوهش مرکز تحقیقات اسلامی مجلس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار زنان، کودکان و افراد غیرنظامی در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی گفت: تا قبل از این، تصور این بود با یک رژیم خون‌آشام اما قدار و قوی مواجه هستیم، ولی حوادث اخیر نشان داد اسرائیل یک رژیم به شدت سفاک، ترسو، متزلزل و ضعیف است؛ زیرا کشتار مردم عادی در بیمارستان از سوی یک ارتش جز ضعف و تزلزل معنایی ندارد.



وی با اشاره به اینکه امروز شاهد یک جنگ اساسی میان جبهه اسلام و کفر هستیم، اضافه کرد: خطای استراتژیک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی آغازی بر پایان جنایات‌های این رژیم کودک‌کش است، اگر این رژیم متزلزل و ضعیف نبود بیمارستان‌ها را بمباران نمی‌کرد.



به گفته رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس از تحلیل‌ها و حوادث میدانی اینگونه برمی‌آید که این اقدام هولناک و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی جنگ را وارد یک فضای جدید خواهد کرد و معادلات منطقه و جهان در حال تغییر و به هم خوردن است.



رفیعی‌آتانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و کنشگری فعال وزیر امور خارجه گفت: همه بیانات و دامنه این کنش‌ها نشان از عزم جدی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه دارد و قطعا هیچ مسلمان آزاده‌ای نمی‌تواند در برابر این جنایات بی‌تفاوت باشد.



وی ادامه داد: جنایاتی که اسرائیل در جنگ اخیر در غزه مرتکب شده در تاریخ بسیار کم نظیر و عجیب است، آنها ابتدا از مردم می‌خواهند مناطق مسکونی را خالی و به بیمارستان‌ها بروند و بعد بیمارستان‌ها را موشک‌باران می‌کند.



رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی و برخی واکنش‌ها و اقدامات کشورهای غربی نشان می‌دهد آن‌ها شریک در این جنایت هستند، ولی قطعا جنایات این رژیم بدون پاسخ نخواهد ماند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370153
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار