خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/22 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رییس فراکسیون ورزش در بازدید از مسابقات لیگ برتر روئینگ و فدراسیون قایقرانى عنوان کرد:

حمایت فراکسیون ورزش از رشته‌های مدال آور/ بازدیدهای میدانی از فدراسیون‌ها در دستور کار فراکسیون ورزش

رییس فراکسیون ورزش در بازدید از مسابقات لیگ برتر روئینگ بر حمایت رشته‌های مدال‌آور المپیکی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزارى خانه ملت، مسابقات لیگ برتر روئینگ از صبح امروز برای نخستین بار در دریاچه آزادی آغاز شد. رئیس فراکسیون ورزش و هیات همراه میهمان ویژه فدراسیون قایقرانی در این رقابت‌ها بودند. محمدمهدی فروردین در این بازدید ضمن تماشای مسابقات لیگ برتر روئینگ، با علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.



رئیس فراکسیون ورزش در حاشیه این مسابقات گفت: بنای ما در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حمایت از رشته‌های مدال‌آور المپیکی است و در این مسیر با سلسله بازدیدها از فدراسیون‌های ورزشی سعی می‌کنیم همراه آن‌ها در مسیر افتخارآفرینی باشیم.



محمدمهدی فروردین ادامه داد: در این بازدیدها آمادگی فدراسیون‌ها در آستانه رقابت‌های المپیک مورد بررسی قرار می‌گیرد تا همراهی مجلس با این ورزشکاران به صورت عملیاتی پیگیری شود. 





وی درخصوص فعالیت رشته قایقرانی نیز گفت: قایقرانی به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی مدال آور المپیک مورد توجه ماست و این فدراسیون با برنامه‌ریزی مدون برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش می‌کند و امیدوار هستیم شاهد افتخارآفرینی قایقرانان در این رقابت‌ها باشیم.



رئیس فدراسیون قایقرانی نیز با اشاره به افتخارآفرینی قایقرانان در میادین گوناگون گفت: خانواده قایقرانی دست در دست هم داده‌اند تا با تلاش و کوشش فراوان پرچم ایران عزیز را به اهتزاز درآوردند.



علیرضا سهرابیان همچنین اظهار کرد: بسیار خرسندیم که مجلس شورای اسلامی را در کنار خود داریم و حتما حمایت این عزیزان خصوصا فراکسیون ورزش موجبات توسعه قایقرانی در ایران را فراهم خواهد کرد.



وی اضافه کرد: فدراسیون قایقرانی در جنبه‌های مختلف هم راستا با منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های نظام حرکت می‌کند و علاوه بر ورزش قهرمانی، در زمینه‌های دیگر از جمله تولید ملی و امدادرسانی در زمان بلایای طبیعی خصوصا سیل در کنار مردم عزیزمان قرار دارد.



سهرابیان با تقدیر از حضور و حمایت فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوار هستیم با پشتیبانی حامیان گرامی علاقه‌مند به ورزش شاهد رشد و پیشرفت رشته‌ قایقرانی در ایران عزیز باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 311906
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار