خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/25 - 11:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
طی پیامی؛

حق‌وردی شهادت جمعی از نیروهای فراجا در حادثه تروریستی راسک را تسلیت گفت

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت جمعی از نیروهای فراجا در حادثه تروریستی راسک را تسلیت گفت و تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی هرچه سریعتر این تروریست ها را شناسایی و به سزای خائنانه‌شان برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین حق‌وردی در پیامی شهادت جمعی از نیروهای فراجا در حادثه تروریستی راسک را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عنْد ربّهمْ یرْزقون

بار دیگر دشمنان کوردل با ترور نیروهای امنیت در مقرّ انتظامی شهر راسک استان سیستان و بلوچستان چهره خونخوارشان را برای ملت‌های آزاده نمایان ساخته و با بیشرمی تمام، به نقض قوانین بین‌الملل پرداخته و موجب شهادت مظلومانه و مجروحیّت تعدادی از نیروهای فراجا شدند.



بی‌تردید‌ نام آن شهیدان سربلند که جان عزیز خود را غیورانه در طبق اخلاص نهادند تا حافظ نظم جامعه، آرامش مردم و مبارزه با مخلّان امنیت عمومی باشند، به نیکی در اذهان مردم قدرشناس ایران عزیز خواهد ماند.



با این ترورها و شهادت‌ها، ملّت ما مصمم‌تر و سرافرازتر زیر پرچم اسلام ناب محمدی صلّی الله علیه و آله، مسیر عدالت و آزادی‌خواهی خود را در دنیا ادامه می‌دهد. دشمنان ما بدانند اگر ما رابکشند زنده‌تر می‌شویم و ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.



اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظّم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی)، خانواده‌های معظّم شهیدان، فرماندهی فراجا و تمامی نیروهای آن سازمان پرافتخار و مردم شریف ایران و استان سیستان و بلوچستان، از خدای رحمان و رحیم برای خانواده‌های محترم شهیدان، صبر و اجر مسئلت داشته و امیدوارم روح بلند آنان با شهدای کربلا محشور شوند- ان شاءالله تعالی-  و اعلام می‌دارم که ملّت شهیدپرور ما بی‌صبرانه منتظر پاسخ قاطع، سریع و مناسب فرزندان دلیر خود در نیروهای مسلّح، به این جنایتکاران بین‌المللی می‌باشد و از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهد که عوامل و ایادی مزدور آنان را هرچه سریعتر شناسایی و به سزای خائنانه‌شان برساند./

پایان پیام

  • کد خبر : 373128
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار