خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/12/03 - 16:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس:

حق التدریسی‌های پیش از 91 باید بدون آزمون جذب شوند

نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با تأکید بر اینکه نیروهای حق التدریس پیش از سال 1391 باید بدون آزمون جذب شوند، گفت: در قانون مصوب مجلس، موضوعی تحت عنوان آزمون اصلح مطرح نشده و این معلمان مانند حق التدریسی‌های سال‌های قبل باید بدون آزمون جذب شوند.

رحمت اله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش نباید در جذب معلمان حق التدریس تعلل کند، عنوان کرد: با وجود اختصاص ردیف استخدامی برای این عزیزان اما آموزش و پرورش در جذب آن‌ها تعلل می‌کند و قصد غربالگری مجدد دارد.



نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی  افزود: در حالیکه معلمان حق التدریس دوره‌های گذشته بدون آزمون جذب شدند، نادیده گرفتن سوابق چندین و چندساله معلمان حق التدریس جفا در حق این عزیزان است.



وی تصریح کرد: ما پیگیر حل مشکلات حق التدریسان خواهیم بود چراکه قانون فقط برای نهضتی‌ها برگزاری آزمون را پیش بینی کرده بود؛ لذا نیروهای حق التدریس قبل از 91 باید با استناد به قانون مجلس و بدون آزمون استخدامی جذب شوند.



نوروزی تأکید کرد: جامعه فرهنگیان در شرایط کنونی با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند و در شرایط خط مقدم تعلیم و تربیت قرار دارند، نیازمند حمایت‌های بیشتری از جانب دولت و مجلس هستند.



نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به کمبود نیروی آموزشی رسمی در کشور، بر جذب فوری حق التدریسان پیش از سال 91 تأکید و اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش، وعده جذب 30 هزار حق التدریسی پیش از سال 91 را داده است لذا این معلمان باید بدون هیچ پیش شرطی جذب شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 314485
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار