خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/20 - 19:35
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فرهنگی

حضور عضو مجمع نمایندگان استان تهران و نماینده مردم اسدآباد در منزل شهید زارع از شهدای حادثه تروریستی مجلس

عضو مجمع نمایندگان استان تهران و نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید زارع یکی از شهدای حادثه تروریستی مجلس به مقام این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

 به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به مناسبت ششمین سالروز حادثه تروریستی حمله داعش به مجلس امروز (شنبه، 20 خردادماه) در دیدار با خانواده شهید علی جواد زارع ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا، گفت:خانواده شهدا شمع فروزان انقلاب و سرمایه های عظیم کشور هستند،روایات زیادی در خصوص اجر و پاداش شهدا داریم، از پیامبر خدا نقل شده است،هیچ قطره خونی در پیشگاه خداوند محبوب تر از قطره خونی که در راه خدا ریخته شده نیست ، همچنین رسالت و مسئولیت سنگینی بر دوش خانواده های شهدا بخصوص همسران آنها وجود دارد.











حضور زهره سادات لاجوردی در منزل شهید زارع از شهدای حادثه تروریستی مجلس


نماینده مردم تهران ،ری، شمیرانات ،پردیس و اسلامشهر در ادامه تاکید کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز بطور مکرر از مقام والای شهدا و مسئولیت سنگینی که در مقابل خانواده شهدا داریم؛ صحبت کرده اند امروز باید توجه داشته باشیم که به ازای هر پست و مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران در حقیقت خون ۷۲ شهید ریخته شده،لذا مسئولیت ما بسیار سنگین است.











حضور زهره سادات لاجوردی در منزل شهید زارع از شهدای حادثه تروریستی مجلس


وی تصریح کرد: ما باید پاسخگوی اعمال خود خود باشیم، شهید زارع پور در حمله ی تروریستی داعش به مجلس شهید شد این عزیزان با رشادت ها و پایداری هایی که داشتند در مقابل جنایات داعش ایستادگی کردند، جا دارد که در اینجا از نقش بسیار ارزشمند سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی برای از بین بردن داعش یاد کنیم که با رشادت های بسیار آنان را از صفحه تاریخ محو کرد.



لاجوردی به عنوان فرزند شهید در این ملاقات یاد آور شد: تحمل جای خالی شهید برای خانواده بسیار سخت است و در این میان همسر شهید وظیفه ی سنگین تری بر دوش دارد، حفظ کانون گرم خانواده ، مسئولیت تربیت و سامان دادن فرزندان از جمله مسئولیتهای همسران شهداست که البته اجر و پاداش بیشتری هم نصیب آنان می گردد و ان شاءالله در آخرت هم از شفاعت شهید، شهدا برخوردار خواهند شد . 











حضور زهره سادات لاجوردی در منزل شهید زارع از شهدای حادثه تروریستی مجلس


کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطر شهید زارع یادآور شد: بنده به عنوان شخصی که سال های طولانی خانواده شهید را از نزدیک می شناسم به جرات میتوانم بگویم که ایشان با وجود داشتن مشکل مسکن در مهمانوازی زبانزد تمام همشهریان بود، با این شرایط پیگیر حل مشکلات مردم بودند و هر شخصی که مشکلی داشت به نوعی برای حل آن به سراغ ایشان می رفت.



نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اتفاقی که برای این شهید بزرگوار رخداد دل هر اسد آبادی را به لرزه انداخت، شهید زارع سرمه بر چشمان همشهریان خود بود.



سرمدی در این ملاقات صمیمی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در حل مشکلات مردم  مسیر این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.



در این ملاقات صمیمی پسر شهید زارع ضمن تشکر از حضور نمایندگان در سالروز شهادت پدرشان، تاکید کرد: فرزند شهید بودن برای بنده باعث افتخار است، اینکه هنوز مردم خانواده شهید را فراموش نکرده اند باعث خرسندی و امیدواری است، امیدوارم بتوانم مسیر پدر را در جهت خدمت رسانی به مردم ادامه دهم‌.شهدا با خون خود از فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص)، انقلاب اسلامی و ایران عزیز دفاع کردند و اکنون نوبت ما است تا به مسئولیت خود عمل کنیم.











حضور زهره سادات لاجوردی در منزل شهید زارع از شهدای حادثه تروریستی مجلس


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در پایان این مراسم عضو مجمع نمایندگان استان تهران و نماینده اسدآباد  به نمایندگی از قوه مقننه با اهدای یادبودی، از خانواده این شهید بزرگوار قدردانی کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 363024
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم