خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/27 - 10:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در بازدید اعضای کمیسیون آموزش از پارک علم و فناوری کردستان مطرح شد

حضور شرکت های دانش بنیان در استان کردستان به ارتقای شاخص اقتصادی استان کمک می کند

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به ظرفیت های بالای استان کردستان بر ضرورت حضور بیشتر شرکت های دانش بنیان در استان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش با اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان دیدار و در این دیدار زارعی کوشا با اشاره به بالا بودن شاخص های امنیتی در استان کردستان، گفت: با وجود بالا بودن ضریب شاخص امنیت در استان اما شاخص های اقتصادی وضعیت مناسبی ندارد و ضرورت دارد که به این حوزه توجه شود.



وی مدیریت علمی در حوزه منابع آبی را یکی از ضرورت های امروز کشور برشمرد و تاکید کرد: در این حوزه لازم است اقدامات لازم صورت گیرد.



منادی رئیس کمیسیون آموزش نیز در این دیدار بر ورود شرکت های دانش بنیان و فعالیت بیشتر آن ها در استان کردستان تاکید کرد و گفت: ورود شرکت های دانش بنیان و فعالیت های آن ها قطعا موجب رشد شاخص های اقتصادی استان خواهد شد لذا تسهیل در کار آن ها و مجوزدهی به شرکت های دانش بنیان باید در دستورکار مسئولان ارشد استان قرار گیرد.



لازم به ذکر است بازدید از پارک علم و فناوری کردستان با حضور استاندار و مدیران استانی و بازدید از نمایشگاه محصولات شرکت های دانش بنیان دیگر برنامه اعضای کمیسیون آموزش بود که در این بازدید نمایندگان شرکت های دانش بنیان محصولات خود را ارائه کرده بودند و به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداخته و اعضای کمیسیون آموزش تاکید داشتند که براساس قانون جهش تولید دانش بنیان در صورت تولید یک محصول در داخل نباید اجازه ورود محصول مشابه خارجی به کشور داده شود و خواستار حمایت از شرکت های دانش بنیان با ارائه تسهیلات قید شده در قانون جهش تولید دانش بنیان شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 347584
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار