خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/07 - 13:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
پژمانفر ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید صداوسیما:

حضور جبلی در راس صدا و سیما نور امیدی در دل جوانان انقلابی ایجاد کرده است

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس با بیان اینکه انتصاب رئیس جدید صدا و سیما نور امیدی برای جوانان مومن انقلابی و پر استعداد برای به نمایش گذاشتن اهداف گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، گفت: امیدواریم د دوره جدید شاهد سرعت بخشی در تحول برنامه‌ای و بکارگیری نیروی انسانی خلاق و انقلابی باشیم.

نصرالله پژمان فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به انتصاب رئیس جدید صدا و سیما از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: صداوسیما منحصربه فردترین و فراگیرترین دستگاه فرهنگی کشور است که می‌تواند در جامعه تاثیرات فراگیر مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: امام(ره) و رهبرانقلاب تعاریف ویژه‌ای از صداوسیما دارند و آن را دانشگاه نامیدند که کمک کند، سطح فرهنگ عمومی کشور را ارتقا دهد؛ در دهه‌های گذشته این مهم، با فراز و نشیب متفاوتی از سوی مدیران مربوطه صورت گرفته است.



وی اضافه کرد: به غیر از بخش سیاسی و خبر صداوسیما که توسط نیروهای زبده، دلسوز و کارشناس بهره گرفته شده است در مابقی بخش‌ها شاهد نقاط ضعف فراوان هستیم که پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، قابل قبول نیست.



پژمانفر با بیان اینکه در حوزه وضعیت فعلی مالی و بکارگیری نیروی انسانی نیز اشکالات فراوانی از جانب دلسوزان وارد مطرح می‌شود، گفت: متاسفانه حضور نیروهای ناکارآمد در صداوسیما فشار مضاعفی به نیروهای متخصص، انقلابی و مخلص وارد کرده است.



وی ضمن تشکر از مدیریت گذشته صداوسیما، عنوان کرد: با حضور برادر محترم آقای جبلی نور امیدی برای جوانان مومن انقلابی و پر استعداد برای به نمایش گذاشتن اهداف گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد شده است که امید داریم این اهداف محقق شود.



نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: امیدواریم در این جابجایی مبارک که موجب مسرت فعالان فرهنگ و هنر نیز شده است، شاهد سرعت بخشی در تحول برنامه‌ای و بکارگیری نیروی انسانی خلاق و انقلابی باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 327988
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار