خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/23 - 20:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سیاوشی مطرح کرد

حضور امیدبخش فیلم اولی‌‎ها در جشنواره امسال / ضرورت توجه به آثار نشاط آفرین در سینمای ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس حضور مؤثر فیلمسازان فیلم اول با آثاری قابل توجه در در جشنواره امسال فیلم فجر را بسیار امیدبخش خواند و بر ضرورت توجه به آثار امید آفرین در سینمای ایران تأکید کرد.

طیبه سیاوشی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برگزاری موفق سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، عنوان کرد: با تمام حواشی که پیش از شروع جشنواره امسال وجود داشت، اما در مجموع جشنواره امسال به لحاظ حضور مخاطبان در سینماهای مردمی و کیفیت آثار ارائه شده سطح قابل قبولی داشت.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آثار فیلمسازان فیلم اول در جشنواره امسال قابل توجه بود و عرصه برای حضور این فیلمسازان جوانی که اکثرا از حوزه فیلم سازی فیلم مستند و فیلم کوتاه پای در عرصه ساخت فیلم‌‎های بلند نهاده‌اند باید حمایت شوند.



بیشتر بخوانید:





وی وجود این آثار مهم را موجب دمیدن روحی تازه به جشنواره امسال دانست و ادامه داد: جشنواره فجر فضایی برای هنرمندان ایجاد می‌کند تا هنرمندان در تمامی نقاط پنهان و پیدای جامعه را به مخاطب خاص و عام، مردم و مسئولان گوش زد کنند و از این جهت جشنواره امسال در یادآوری و نمایان کردن لایه‌های آسیب های اجتماعی خوب عمل کرد.



سیاوشی ادامه داد: همچنین در مقطع کنونی ساخت آثار نشاط آفرین کمدی و آثار امیدوارکننده بسیار سخت است که برخی از آثار جشنواره امسال مانند فیلم "خوب بد جلف 2" در این جهت تلاش کرده بودند که انصافا مخاطب نیز با اثر آن‌ها ارتباط برقرار کرد و این آثار نیز از دیگر نقاط مثبت جشنواره امسال بود.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار توجه بیشتر مسئولان به هنر هفتم شد و گفت: سینمای ایران در این شرایط سخت نیازمند حمایت و توجه بیشتر مسئولان است./



پایان پیام



خبرنگار: مریم احمدی

  • کد خبر : 295373
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار