خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/21 - 10:11
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نعمتی با اشاره به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی:

حرکت فدراسیون فوتبال در مسیر بی‌راهه؛ باید در انتخاب "اسکوچیچ " تجدید نظر شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به مشکل برخواهیم خورد چرا که مربی‌های خوش‌فکر و توانمند ایرانی بسیاری در اختیار داریم که باید به آن فرصت داده شود.

بهروز نعمتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: معتقدم با انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران حتماً به مشکل برخواهیم خورد چرا که مربی‌های خوش‌فکر و توانمند ایرانی بسیاری در اختیار داریم که باید به آن فرصت داده شود، اما متاسفانه نه تنها فرصت نمی‌دهیم بلکه به دنبال تخریبشان هستیم.



مربی‌های ایرانی در تمامی رده ها موفق بودند



وی امیر قلعه نویی، علی دایی، حمید استیلی را افراد بسیارتوانمندی در حوزه مربی‌گری دانست و افزود: تجربه ثابت کرده مربی‌های ایرانی در تمامی رده ها موفق بودند. بنده در صحبت‌هایم با وزیر ورزش و جوانان قبل از انتخاب سرمربی تیم ملی عرض کردم که استفاده از مربی‌ داخلی به نفع فوتبال کشور است اما باید همانند کیروش به آنها هم4 الی 5 سال زمان دهیم تا دانش و توانمندی‌های خودشان را در عرصه فوتبال پیاده کنند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از افراد سرشناس و صاحب نظر در حوزه فوتبال نسبت به انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، گله‌مند هستند، اظهار کرد: بنده شناخت دقیقی از عملکرد ایشان ندارم اما بسیاری از  افراد صاحب نظر در فوتبال، نسبت به انتخاب ایشان نظر خوبی نداشته و از مجموعه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش جوانان برای این انتخاب گله‌مند هستند.  



عضو فراکسیون مستقلین مجلس، با بیان اینکه اگر قراردادی ما بین فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ بسته نشده، دست نگه‌داشته و در انتخابشان تجدید نظر کنند، تصریح کرد: بنده با امیرقلعه نویی صحبت کردم  و ایشان می‌گویند مردم اصفهان از انتخاب بنده به عنوان سرمربی تیم ملی و رها کردن تیم سپاهان در نیمه راه گله‌مند هستند اما اگر مردم اصفهان هم با توجه به شرایط حساس تیم ملی فوتبال گذشت می‌کردند عملکرد بهتری را با سرمربی‌گری ایشان و یا علی دایی مشاهده می‌کردیم.



 نعمتی تصریح کرد: مربی‌های ایرانی علاوه بر گذراندن دوره‌های مربی‌گری در سطوح بالای جهان، تجربه بسیار خوبی هم دارند اما عملکرد موفقیت آمیز آنها مشروط به این است که فرصت کافی داده شود و با یک برد و باخت تغییر نکنند. از طرفی تجربه حضور در جام جهانی با سرمربی ایرانی حشمت مهاجرانی را هم داریم .



اسکوچیچ از دستیاران ایرانی برای هدایت تیم استفاده نخواهد کرد



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اسکوچیچ از دستیاران ایرانی برای هدایت تیم استفاده نخواهد کرد، افزود: هرسرمربی برای هدایت تیم از دستیاران خودش استفاده می‌کند و امکان تحمیل آن وجود ندارد.



وی با اشاره به نقش دلال‌ها و آقازاده‌ها در انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، اظهار کرد: دلال‌ها همواره در مجموعه فوتبال وجود داشته و اثر گذار بوده‌اند چرا که مشاهده می‌کنیم دلال‌ها بازیکن تراز سوم خارجی را با بزرگ نمایی به عنوان یک بازیکن باکیفیت تراز اولی به باشگاه‌ها می‌فروشند اما در خصوص  تاثیر و دخالت انها در انتخاب سرمربی تیم ملی اطلاعی ندارم اما حرف و حدیث های بسیاری در انتخاب ایشان وجود دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 295321
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار