خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/07 - 16:49
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
راستینه در تشریح دستور کار کمیسیون فرهنگی؛

جزئیات لایحه عفاف و حجاب در دادستانی  تهران بررسی شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور اعضای کمیسیون متبوعش در دادستان عمومی انقلاب تهران خبر داد و گفت: در این جلسه لایحه عفاف و حجاب هم مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد الزامات و اقدامات در حوزه قانونگذاری در خصوص لایحه مذکور با دقت مورد توجه اعضای کمیسیون فرهنگی قرار بگیرد.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه 7 خرداد ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: امروز اعضای کمیسیون فرهنگی مهمان دادستان عمومی انقلاب تهران در محل دادستانی بودند؛ در این نشست مشترک مباحثی همچون فرهنگ و رسانه مورد بررسی قرار گرفت و بخش‌های مختلفی نظیر شبکه‌های اجتماعی و اقداماتی که دادستانی در راستای رسانه انجام می‌دهد به صورت جزئی مورد  رسیدگی قرار گرفت.



 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه لایحه عفاف و حجاب هم مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد الزامات و اقدامات در حوزه قانونگذاری در خصوص لایحه مذکور با دقت مورد توجه اعضای کمیسیون فرهنگی قرار بگیرد.



وی در ادامه یادآور شد: در پایان این نشست برنامه 5 ساله توسعه هفتم بررسی و مقرر شد خلاء‌های قانونی و مواردی که قوه قضائیه به آن نیازمند است مورد توجه قرار بگیرد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 362459
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم