خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/17 - 10:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
محسنی بندپی:

تکریم جایگاه خبرنگار، تکریم آگاهی و امید است

نماینده مردم نوشهر در مجلس، گفت: خبرنگاران قاصدان و بذرافشانان صداقت و صراحتند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید به بار می نشانند و بی قرار بر مدار رویدادها و حوادث می کاوند تا جان های تشنه دانستن سیراب شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شرح زیر است:



" بسم الله الرحمن الرحیم "



روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی بوده و بی شک تکریم جایگاه خبرنگار، تکریم، آگاهی و امید است .



هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت "محمودصارمی "خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی چه نیکو بنام روز خبرنگار نام نهاده شده، تا بهانه ی باشد، برای سپاسگزاری از وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و جز در مسیر حق و عدالت گام بر نمی دارند .



آنان قاصدان و بذرافشانان صداقت و صراحتند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید به بار می نشانند و بی قرار بر مدار رویدادها و حوادث می کاوند، تا جان های تشنه دانستن سیراب شوند.



باور دارم نقش و قلمی که شما خبرنگار عزیز بکار می گیرید، ترجمه واقعی حریت و آزادگی است و واژگانی که شما می سازید جز در دفاع از شرف حق و عدالت نبوده و نیست و آنجا که این زیبایی ها را با قلم خود به آغوش می کشید، همچون سربازان مسلح به شمشیر عدالت نگارش می کنید و قلمتان جز برای توسعه و سربلندی کشور و سرزمینمان شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت نمی نگارد و شک نکنید شما اصحاب رسانه و خبرنگاران میتوانید محور وحدت مردم و مسئولان باشید.



اینجانب " روز خبرنگار " را به اصحاب رسانه و خبر به ویژه خبرنگاران پرتلاش شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت تبریک عرض نموده و برای این قشر متعهد و نیک منش رسانه که آگاهی را حق مردم می دانند و در این راه مجدانه گام برمی دارند، سلامتی، سربلندی و توفیقات الهی را آرزومندم./



پایان پیام

  • کد خبر : 366230
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار