خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/30 - 09:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در نامه‌ای مطرح شد:

تقدیر مقتدایی از رییس رسانه ملی برای پیگیری آزادسازی منابع طبیعی و سواحل

نماینده مردم اصفهان در مجلس، طی نامه‌ای از رییس رسانه ملی برای پیگیری آزادسازی منابع طبیعی و سواحل به عنوان یک مطالبه عمومی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای ضمن قدردانی از رییس رسانه ملی برای پیگیری آزادسازی منابع طبیعی و سواحل به عنوان یک مطالبه عمومی، خواستار استمرار و تقویت این رویکرد شد.



متن نامه به شرح زیر است:



جناب آقای دکتر جبلی



ریاست محترم سازمان صداوسیما



باسلام و احترام



در هفته‌های گذشته بود که رسانه ملی مطالبه به حق مردم درخصوص آزادسازی منابع طبیعی و سواحل را مطرح کرد و با به تصویر کشیدن دست اندازی‌ها و تخلفات متعدد، زمینه  آزادسازی سواحل و منابع طبیعی را ایجاد کرد.





رسانه ملی خود را پیشانی مطالبه جامعه و جمهور مردم قرار داد و با مطالبه گری قانونی و صحیح، ورود دستگاه‌های متولی به موضوع را پیگیری کرد. با ورود بسیار خوب و مقتدرانه قوه قضائیه، دولت و سایرنهادها، امروز شاهد تمکین دستگاه‌ها و آزادسازی سواحل بودیم و این مطالبه چندین ساله هموطنان با پیگیری رسانه ملی و ورود خوب و قابل تقدیر قوا و نهادهای مرتبط به ثمر نشست.



لذا از این رویکرد متعالی جنابعالی، همکاران محترمتان و همه مسئولان ملی و محلی که در تحقق و پیگیری این مطالبه مهم نقش ایفا کردند، صمیمانه قدردانی می‌نمایم و خواهشمندم استمرار و تقویت این رویکرد همچنان در دستور کار رسانه ملی باشد. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نماید.



 



عباس مقتدایی



نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس./



پایان پیام

  • کد خبر : 337263
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار