خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/04 - 16:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خبر داد:

تقدیر از اعضای تیم ملی المپیاد فیزیک دانش آموزی در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: در نشست امروز کمیسیون از اعضای تیم ملی المپیاد فیزیک دانش آموزی تقدیر بعمل آورد و در بخش دیگری از این جلسه به بررسی موادی از طرح جهش تولید دانش بنیان پرداخته شد.

رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، گفت: در نشست امروز از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی فیزیک مربوط به سال ٢٠٢٠ و ٢٠٢١ تقدیر شد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست پس از اینکه نمایندگان دانش آموزان نخبه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند، تعدادی از نمایندگان نیز در راستای حمایت از این نخبگان اظهارنظر کردند.



وی یادآور شد: موضوعی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز است و در نشست امروز نیز اعضای کمیسیون درباره آن بحث کردند، در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی مشفقانه برای حمایت از دانش آموزان نخبه است تا دستگاه‌های مسئول وظایف خود را در این راستا به درستی انجام دهند.



تصویب 3 ماده از طرح جهش تولید دانش بنیان در نشست امروز کمیسیون آموزش



حاجی پور افزود: دستور کار بعدی کمیسیون، بررسی شور دوم طرح جهش تولید دانش بنیان بود که کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون اصلی با محوریت گزارش کمیته پژوهش و فناوری کمیسیون و با حضور نمایندگان دستگاههای مختلف، این طرح را مورد بررسی قرار دادند.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری یادآور شد: در نشست امروز، طرح جهش تولید دانش بنیان تا ماده سوم مورد بررسى و با اعمال اصلاحاتى به تصویب رسید که این سه ماده درباره چگونگی حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان است./

پایان پیام

  • کد خبر : 323766
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار