خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/02 - 19:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
شهریاری در جمع روسای شوراهای دانش آموزی سیستان و بلوچستان؛

تغییر سیاست‌های کلان دولت ها در حوزه آموزش و پرورش بیشترین آسیب را به دانش آموزان وارد می کند

نماینده مردم زاهدان در جمع روسای شوراهای دانش آموزی سیستان و بلوچستان با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه طرح‌های آموزش و پرورش که احتیاج به اصلاح در طول زمان دارد با روی کار آمدن هر دولت از یاد می رود و سیاست‌های کلان دولت ها تغییر می کند که این موضوع بیشترین آسیب را به DNA هسته آموزش یعنی دانش آموز می‌رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در جمع روسای شوراهای دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان، گفت: متاسفانه طرح‌های آموزش و پرورش که احتیاج به دوام در طول زمان دارد با روی تغییر هر دولت از یاد می رود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان بیش از نیم میلیون نفر دانش آموز داریم که در ۶۵۳۱ مدرسه مشغول به تحصیل هستند و در خیلی از مدارس متاسفانه تلویزیون هم وجود ندارد چه برسد به سیستم هوشمند آموزشی.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه اهم پیگیری های چند ساله اخیر در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی استان گفت: به اراده الهی سهمیه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان را با امتیاز ۶۰٪ بومی بنده ایجاد کردم متاسفانه امسال عده ای تصمیم بر حذف آن داشتند که با پیگیری‌های مستمر اینجانب و البته دعای خیر، موکلان شریف زاهدان اجازه حذف ندادم.

نماینده مردم زاهدان یادآور شد: در سال ۱۳۷۱  پای پلکان هواپیما مجوز جذب دانشجو را از وزیر وقت آقای ملک‌زاده اخذ کردم و تعداد ۸۰۰ نفر از دیپلمه ها منطقه بلوچستان را شناسایی کردیم و در ۵ رشته بدون آزمون امکانات آموزشی رایگان در اختیارشان گذاشتیم و از آنها تعهد خدمت و ماندگاری در منطقه بلوچستان را گرفتیم.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: متاسفانه طرح‌های آموزش و پرورش که احتیاج به اصلاح در طول زمان دارد با روی کار آمدن هر دولت از یاد می رود و سیاست‌های کلان هر دولت تغییر میکند که این موضوع بیشترین آسیب را به DNA هسته آموزش یعنی دانش آموز می‌رساند.

در پایان این دیدار دانش آموزان با بیان مشکلات کنونی آموزش و پرورش استان از جمله کمبود کتب درسی در مدارس، عدم توجه به پرورش هوش هیجانی در مدارس از توجه شهریاری به مسائل حوزه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کردند./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 377406
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار