خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/19 - 16:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
اسماعیلی در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش خبر داد:

تصویب یک ماده از طرح ادغامی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش/ اعلام نیاز برای جذب نیروهای غیرآموزشی

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به تصویب نخستین ماده از طرح ادغامی ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش، عنوان کرد: در نشست امروز آموزش و پرورش نسبت به نیاز خود در زمینه نیروهای غیرآموزشی از قبیل نیروهای خدماتی و مشاورین مدرسه و سلامت اعلام کرد و مقرر شد این نیاز آموزش و پرورش نیز در طرح ساماندهی دیده شود.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(یکشنبه 19 دی‌ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، عنوان کرد: در نشست امروز، گزارش کمیته آموزش و پرورش درباره ادغام همه طرح‌های مربوط به ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش در کمیسیون مطرح و کمیسیون وارد بررسی طرح ادغامی شد و ماده نخست آن نیز به تصویب رسید.



نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نشست امروز با حضور نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش، سازمان اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد، افزود: یکی از مسائلی که جلسه امروز را به درازا کشاند، این بود که آموزش و پرورش نیاز واقعی خود را در زمینه نیروهای غیرآموزشی از قبیل نیروهای خدماتی، مشاورین مدارس و سلامت نیز اعلام کرد که لازم است، این نیروها نیز در طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش دیده شود.



اسماعیلی یادآور شد: بر همین اساس، مقرر شد طرح ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش که ادغام شده طرح‌های مختلف در کمیسیون آموزش است به کمیته آموزش و پرورش ارجاع تا موارد مطرح شده در نشست امروز نیز به طرح افزوده و طرح مجددا به صحن کمیسیون ارائه شود.



رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: این طرح تا امروز دارای 7 ماده بوده و نقطه نظرات اعضا تا روز سه شنبه اخذ و روی طرح اعمال می‌شود و امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر طرح را نهایی کنیم./



پایان پیام  

  • کد خبر : 335319
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار