خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/18 - 16:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور خبر داد:

تصویب کلیات طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از تصویب کلیات طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه 18 دی) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: در بخش نخست نشست امروز، رأی گیری گزارش نهایی کمیسیون در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور انجام و با رأی اعضا این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در ادامه نشست امروز، انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح خدمت و محرومیت زدایی در دستور کار کمیسیون قرار داشت که احمدحسین فلاحی با نظر اعضا از طرف کمیسیون آموزش برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح خدمت و محرومیت زدایی معرفی خواهد شد.



وی ادامه داد: دستور دیگر کمیسیون آموزش بررسی طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بود که با رأی اعضای کمیسیون کلیات این طرح مصوب شد.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در ادامه اعضا وارد بررسی جزئیات طرح شده و پس از بحث و بررسی درباره جزئیات، به منظور بررسی بیشتر، این طرح به کمیته فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی ارجاع شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 354985
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار