خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/02 - 08:32
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
کریمی فیروزجایی:

تصمیم‌گیری پیرامون زمان برگزاری آزمون دکتری برعهده ستاد ملی مقابله با کرونا است

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: تصمیم‌گیری پیرامون زمان برگزاری یا به تعویق انداختن آزمون دکتری برعهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

 علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در مورد درخواست جمعی از متقاضیان آزمون دکتری برای به تعویق افتادن این آزمون در شرایطی که با پیک ششم شیوع کرونا مواجه هستیم، گفت: تاکنون چنین تقاضایی به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ارسال نشده است و چنانچه به طور مکتوب به کمیسیون ارائه شود قطعا آن را بررسی و پیگیری خواهیم کرد.



سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس، تصریح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری آزمون دکتری یا به تعویق انداختن زمان برگزاری آن برعهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس نیز در این مورد نقش مستقیم ندارد و چنانچه در این مورد نظری هم بدهیم قطعا مشورتی خواهد بود.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اگر این تقاضا به کمیسیون ارسال شود قطعا آن را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارجاع خواهیم داد چرا که اگر در شرایط خاصی سلامت افراد در معرض خطر قرار بگیرد این ستاد پیرامون برگزاری هر نوع آزمونی تصمیم‌گیری خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 337430
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار