خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/11 - 17:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حق‌وردی در تشریح جلسه کمیته فنی و حرفه‌ای کمیسیون آموزش:

تدوین اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای در دستور کار کمیته تخصصی قرار دارد

رئیس کمیته فنی و حرفه‌ای کمیسیون آموزش مجلس از تدوین اساسنامه برای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد.

حسین حق وردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح کمیته فنی و حرفه‌ای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: نشست امروز با حضور مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و نمایندگان عضو کمیته برگزار شد.



نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به تحولات رخ داده در حوزه مهارت‌آموزی و همچنین لزوم به روز شدن قوانین و مقررات مرتبط با بخش فنی و حرفه‌ای و مهارتی ضرورت دارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دارای یک اساسنامه مستقل و متمرکز باشد تا از تداخل وظایف و اختیارات جلوگیری شود.



وی تصریح کرد: بر همین مبنا این سازمان نیازمند برخورداری از یک اساسنامه بوده تا در قالب این اساسنامه برخی قوانین به روز و کاربردی شود.



حق‌وردی اضافه کرد: با توجه به نظر کارشناسان و نمایندگان عضو کمیته تدوین اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دنبال خواهد شد تا این اساسنامه بر اساس اسناد بالادستی تهیه شود و بتوانیم نهایتا با این اقدام کاری مانند تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان در ارتباط با مهارت آموزی و مسائل فنی و حرفه‌ای و کمک به حل مسئله بیکاری و ایجاد اشتغال انجام دهیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 346799
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار