خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/17 - 20:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در جریان بازدید از کرمان مطرح شد؛

تبیین منظومه مکتب شهید سلیمانی با همکاری کمیسیون فرهنگی مجلس

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تشریح سفر کمیسیون به استان کرمان گفت: در دیداری که با نماینده ولی فقیه استان کرمان داشتیم، به ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید و مقرر شد با همکاری کمیسیون فرهنگی فعالیت‌های در این زمینه شکل بگیرد که در راس آن مسئولان استانی قرار خواهند داشت.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درمورد سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به استان کرمان  گفت: پنجمین سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به استان کرمان با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و گردشگری این استان صورت پذیرفت.



نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: کرمان یکی از پنج استان تاریخی و متمدن کشور محسوب می‌شود. به دلیل وسعت شهری و جمعیت، این شهر جزو کلان‌شهرهای کشور طبقه‌بندی شده‌ است و به لحاظ صنعتی، سیاسی، فرهنگی و علمی مهمترین شهر جنوب شرق کشور است.



وی ادامه داد: در ابتدای ورود به کرمان جلسه‌ای با مدیران فرهنگی، اجتماعی و معاونان استانی در مورد موقعیت فرهنگی، هنری، ورزشی، اوقاف و امور خیریه در استان برگزار شد؛ در این نشست صمیمی گزارشی از مسائل فرهنگی استان کرمان و شکل گیری کارگروه هایی برای حل مسائل فرهنگی و هنری در دستور کار قرار گرفت.



منتظری تاکید کرد: در ادامه گزارشی از مسائل گردشگری و میراث فرهنگی، مباحث فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد، موضوعات وزارت ورزش و جوانان به صورت خلاصه عنوان شد و همچنین پرسش و پاسخ‌هایی در مورد بهبود شرایط فرهنگی، هنری و گردشگری کرمان،  بین مسئولان و اعضای کمیسیون فرهنگی مطرح شد.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در دیداری که با نماینده ولی فقیه استان کرمان داشتیم، به ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید و مقرر شد با همکاری کمیسیون فرهنگی فعالیت‌های در این زمینه شکل بگیرد که در راس آن مسئولان استانی قرار خواهند داشت؛ مکتب شهید سلیمانی یک مکتب تربیتی است که در حال تبیین است، موضوع مکتب حاج قاسم به لحاظ مجاهدت های میدانی، تربیتی، فرهنگی، اقتصادی و...یک منظومه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 335167
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار