خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/23 - 16:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منادی در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش با وزیر آموزش و پرورش:

تاکید بر اجرای دقیق لایحه رتبه بندی پس از تصویب در مجلس/ برنامه آموزش و پرورش در حوزه اجرای سند تحول بنیادین و عدالت آموزشی تشریح شد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون که با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل شد، بر اجرای دقیق لایحه رتبه بندی پس از تصویب در مجلس تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در حاشیه نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری که درخصوص مسائل، مشکلات و اولویت های آموزش و پرورش بود، گفت: یکی از دغدغه های اعضای کمیسیون این بود که با توجه به شروع انتصابات در آموزش و پرورش استان ها، دغدغه ها و ملاحظات در نظر گرفته شود تا این تغییرات به نفع آموزش و پرورش باشد.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر ادامه داد: موضوع دیگری که در نشست امروز کمیسیون مطرح شد این بود که لایحه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در صحن علنی در اولویت دستور کار دولت برای اجرا قرار گیرد تا با تشکیل هیات های ممیزی، معلمان در رتبه واقعی علمی و پژوهشی خود قرار گیرند و معلمان رتبه بندی شوند.



رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در این نشست همچنین درخصوص اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم، توسعه زیرساخت های آموزشی و افزایش سرانه آموزشی در کشور نیز بحث و گفت وگو شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 333624
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار