خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/26 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون آموزش مطرح کرد:

تأکید کمیسیون آموزش بر حمایت وزارت نفت از شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره حضور وزیر پیشنهادی نفت در این کمیسیون از تأکید اعضا بر حمایت از تجهیزات ساخت داخل مورد نیاز نفت و شرکت های دانش بنیان و توسعه پارک‌های علم و فناوری خبر داد.

رضا حاجی پور  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست صبح امروز(سه‌شنبه ۲۶ مرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری که با حضور جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت برگزار شد، عنوان کرد: در نشست امروز مشخص شد که آقای اوجی از بدنه وزارت نفت و فارغ التحصیل دانشگاه نفت بوده که با سابقه ۳۰ سال خدمت در این وزارتخانه از کارشناسی تا بالاترین مراحل را طی داشته است.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: جذب سرمایه مناسب برای اجرای طرح‌های توسعه صنعت نفت، حمایت از تجهیزات ساخت داخل مورد نیاز نفت و حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه پارک‌های فناوری از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.



وی ادامه داد: توجه و حمایت از متخصصان و پژوهشگران نفت و تلاش برای جلوگیری از خروج آنها از کشور و توسعه زنجیره ارزش صنایع پایین دستی پتروشیمی از دیگر نکات مطرح شده در این نشست بود.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: تلاش در افزایش درآمد حاصل از فروش نفت و فرآورده‌های نفتی در شرایط تحریم با توجه به اهداف بودجه 1400 و انجام اقدامات موثر در توسعه گازرسانی شهری و روستایی دیگر نکات مورد تأکید نمایندگان در این نشست بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 325488
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار