خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/02 - 17:08
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش مجلس:

بودجه دانشگاه‌‎های نهادهای نظامی بر اساس شاخص‌های عملکردی به صورت عادلانه توزیع می‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور معاون هماهنگ‌کننده و معاون آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران و رؤسای بسیج علمی، بسیج اساتید در کمیسیون آموزش، گفت: بودجه دانشگاه‌‎های نهادهای نظامی بر اساس شاخص‌های عملکردی به صورت عادلانه توزیع می‌شود.

رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه 2 بهمن‌ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: نشست امروز کمیسیون آموزش مجلس با حضور امیر سیاری و امیر شیخ معاون هماهنگ‌کننده  و معاون آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه های آتی در حوزه آموزش آغاز شد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست در خصوص انواع ارائه آموزش به سربازان و آماده سازی آن‌ها برای ورود به جامعه گزارشی جامع ارائه شد و اعضای کمیسیون آموزش نیز تأکید کردند بودجه دانشگاه‌های نهادهای نظامی بر اساس بررسی شاخص‌ها و استانداردها به صورت عادلانه توزیع شود.



وی ادامه داد: در بخش دوم نشست کمیسیون امروز نیز به گزارش رؤسای بسیج علمی، بسیج اساتید و رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه های آتی اختصاص داشت و نمایندگان نهادهای مربوطه به ویژه پیشنهاداتی در خصوص بودجه سال آینده ارائه کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 355857
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم