خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/26 - 18:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
دشتی اردکانی در دومین همایش بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی:

به ارتقای گردشگری سلامت در برنامه هفتم توسعه بسیار سفارش شده است

دومین همایش بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با حضور  رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی و جمعی از متولیان ملی و بین‌المللی گردشگری سلامت در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در دومین همایش بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که امروز (دوشنبه 26، تیرماه) برگزار شد، گفت: در منویات رهبر معظم انقلاب به موضوع گردشگری سفارش شده و همچنین  ارتقای جایگاه آن در برنامه هفتم توسعه  مورد توجه قرار گرفته است.



 











محمدرضا دشتی اردکانی


 



در این راستا، رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی به جلسات و‌ نشست‌های مشترک با مسئولان نظام در جهت پررنگ شدن نقش گردشگری در برنامه هفتم توسعه پرداخت.



نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان مزیت‌های رقابتی گردشگری سلامت در کشور به موضوع پزشکان و کادر درمان متخصص، تجهیزات و مراکز پزشکی باکیفیت و ارزان بودن سفر به ایران اشاره کرد و یادآور شد: نبود متولی واحد در حوزه گردشگری سلامت از جمله نقاط ضعف این حوزه است.



 











محمدرضا دشتی اردکانی


 



دشتی اردکانی در ادامه با پیشنهاد واگذاری سیاستگذاری حوزه گردشگری سلامت به مراکز استانی در جهت حکمرانی مطلوب‌تر، به بیان تفاوت‌های فراوان در زیرساخت‌ها و رو ساخت‌ها استان‌های مختلف و لزوم اتخاذ راهبرد متفاوت در کشور پرداخت



 











محمدرضا دشتی اردکانی


 



 در پایان این همایش رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با بیان لزوم حذف واسطه در چرخه گردشگری سلامت کشور، به نقش گردشگری در ایجاد امنیت اقتصادی و فرهنگی جامعه پرداخت و لزوم همکاری کلیه دستگاه‌ها برای توجه به این حوزه را اساسی دانست./



پایان پیام 

  • کد خبر : 365179
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار