خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/23 - 18:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور با اشاره به حضور عین اللهى در کمیسیون آموزش عنوان کرد:

بهره‌مندی مردم از خدمات سلامت و مقابله با بحران‌ها اولویت کاری وزیر پیشنهادی بهداشت

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کمیسیون آموزش، گفت: بهره‌مندی مردم از خدمات سلامت و مقابله با بحران‌ها اولویت کاری وزیر پیشنهادی بهداشت است.

رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح بخش پایانی نشست عصر امروز (شنبه، 23 مردادماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری که با حضور بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، عنوان کرد: در این نشست وزیر پیشنهادی برنامه و سوابق خود را بیان کرد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق آموزشی گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، افزود: بهره مندی همه مردم از خدمات سلامت، همچنین مقابله با بحران‌ها دو هدف اصلی وزیر پیشنهادی بود. وی همچنین ایشان قول داد تا به مسئله بومی گزینی نیز اهمیت و اولویت دهد.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: در ادامه این نشست نیز اعضای کمیسیون به برخی از مشکلات شبکه سلامت کشور و همچنین حوزه آموزش پزشکی اشاره کردند که برآورده شدن نیازهای دستیاران پزشکی (رزیدنت‌ها) و توجه به آنها،  حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و داروها، پیگیری برنامه خودکفایی دارویی، هماهنگی و همکاری با وزارت علوم و وضعیت فرهنگی بیمارستان‌ها و نحوه برخورد با بیماران از جمله این موارد بود.



وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون بر توجه ویژه کادر درمان به ویژه در این دوران سخت کرونایی تأکید داشتند تا فوق العاده کرونایی آن ها در موعد خود پرداخت شود و نسبت به جذب و تعیین تکلیف نیروهای بلاتکلیف به ویژه پرستاران اقدام فوری شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 325035
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار