خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/25 - 19:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
هاشمی در گفت و گوی اختصاصی با خانه ملت خبر داد:

برگزاری نشست ویژه برای بررسی علل افت کاروان ایران در مسابقات آسیایی پس از بازگشت ورزشکاران پاراآسیایی

وزیر ورزش از برگزاری نشست ویژه برای بررسی علل افت کاروان ایران در مسابقات آسیایی پس از بازگشت ورزشکاران پاراآسیایی خبر داد.

کیومرث هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد عملکرد ورزش ایران در بازی‌های آسیایی و سقوط یک پله ای ورزش کشورمان نسبت به دوره قبل، گفت: افت ما در بازی های آسیایی دلایل مختلفی می تواند داشته باشد و قرار شد بعد از بازگشت کاروان پارآسیایی از هانگژو با برگزاری نشست تخصصی و کارشناسی این موضوع را بررسی کنیم.



وی ادامه داد: عملکردمان در برخی رشته های ورزشی مانند ژیمناستیک، اسکیت خوب بود و برای نخستین بار توانستیم مدال هایی را کسب کنیم اما توقعاتمان در برخی رشته ها برآورده نشد.



هاشمی افزود: البته در کشتی مانند گذشته که مدال هایی داشتیم بسیار خوب عمل کردیم اما توقع مردم در برخی رشته ها زیاد بود به عنوان مثال کبدی بانوان ایران در دور قبل مدال طلا را کسب اما در این دوره مدال برنز را کسب کرد و ذات ورزش این بحث ها را دارد.



وزیر ورزش و جوانان با یادآوری اینکه بخشی از مسائل و مشکلات را مربوط به مباحث مدیریتی و فنی دانست که باید مورد بررسی قرار گیرند، گفت: از ابتدا در جریان مشکلات و برنامه ریزی ها قرار نداشتم و در حال حاضر نمی توانم قضاوت دقیقی را داشته باشم و این موضوع را به بررسی های کارشناسی بیشتر موکول خواهم کرد تا بتوان مشکلات را برطرف کرد



وی با یادآوری اینکه نسبت به دور گذشته افت کردیم و از رتبه ششم به رتبه هفتم رسیدیم بنابراین نیازمند توجه بیشتر هستیم، افزود:  بخشی از مشکل به سیاست های کلان باز می گردد که باید امکانات و منابع مالی را افزایش داد و مجلس در این زمینه به ما کمک کرده و دولت هم نقش حمایتی خود را ایفا کند تا بتوان مشکلات را رفع کرد.



بیشتر بخوانید:



چمن آزادی دغدغه بزرگی نیست



پایان پیام

  • کد خبر : 370074
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار