خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/24 - 16:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری در تشریح دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد:

بررسی وضعیت بودجه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه قرآن و حدیث در لایحه بودجه 1400

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی وضعیت بودجه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه قرآن و حدیث در لایحه بودجه 1400 در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (دوشنبه 24 آذرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی بودجه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه قرآن و حدیث در لایحه بودجه 1400 در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: هر کدام از این مجموعه‌ها فعالیت‌ها و وضعیت اعتباری و بودجه ای خود را تشریح و انتظارات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و مقرر شد پیشنهادات بودجه ای خود را آماده کنند و در اختیار کمیسیون قرار دهند.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مقرر شد بر اساس جدول زمانی نشست‌های مشترکی میان سازمان فرهنگ و ارتباطات با کمیسیون برگزار شود و همچنین با رایزن‌های فرهنگی هم نشست‌هایی را برای تبادل نظر و دریافت گزارشی از کارنامه و عملکرد آنها در سفارت خانه کشورهای مختلف داشته باشیم.



وی ادامه داد: دستگاه‌های حاضر در نشست از وضعیت بودجه‌ای خود راضی نبودند و تاکید داشتند که با بودجه پیش‌بینی شده به هیچ وجه پاسخگوی رفع نیازهای ما نخواهد بود و ما قول دادیم در حد توانمان برای افزایش بودجه آنها تلاش کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 309940
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار