خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/08 - 09:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
راستینه تشریح کرد:

بررسی هدایت تولید و مهار تورم در ورزش در کمیته تربیت بدنی مجلس

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی تورم دستمزدهای نجومی فوتبال ایران در کمیته ورزش مجلس خبر داد.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست (یکشنبه 7 خرداد ماه) کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس، گفت: این نشست پیرامون بحث و تبادل نظر در راستای تحقق شعار سال در حوزه ورزش و جوانان با حضور مسئولان ذیربط در کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس برگزاری شد.



 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه حبیب هنری، رئیس انجمن علمی مدیریت ورزشی حضور داشتند که در حوزه حکمرانی ورزش در ایران به عنوان نقطه آغاز هدایت تولید و مهار تورم در ورزش مباحثی را مطرح کردند.



وی در ادامه یادآور شد: نقش تحول دولت در مهار تورم و افزایش تولید در ورزش از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست توسط محمد حسین قربانی عضو ستاد راهبردی تحول دولت در حوزه ورزش طرح موضوع شد؛ ورزش در عین حال که تفریح است می‌تواند سلامتی جامعه را تضمین کرده و به رشد اشتغال و در نهایت مهار تورم در جامعه منجر شود



نماینده مردم در مجلس یازدهم  با انتقاد از تورم دستمزدهای نجومی در فوتبال کشور، تاکید کرد: در ادامه این نشست مصطفی زارعی رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال راهکارهای کنترل هزینه‌ها و تورم دستمزدها در فوتبال ایران را تشریح کرد.



راستینه در پایان خاطر نشان کرد: طی این جلسه صمیمی محمد شریعت زاده رئیس سابق مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی ایران و همچنین علیرضا کلانتر سرپرست مرکز مشارکت، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش حضور داشتند و به ترتیب زیست بوم نوآوری و فناوری ورزش ایران و نقش آن در افزایش تولید و صنعت ورزش و مهار تورم ، رشد تولید و خدمات مورد بررسی قرار گرفت، همچنین مقرر شد تمام مبا‌حث مطرح شده در کمیته به صورت جزئی مورد توجه قرار بگیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 362492
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم