خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/24 - 18:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نصیرایی در تشریح نشست امروز خبر داد:

بررسی مبارزه با فساد نفتی در کمیسیون فرهنگی/تامین سوخت زمستانی مناطق محروم و سردسیر از برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برنامه های وزیر پیشنهادی وزارتخانه نفت در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در تشریح  دستور کار نوبت عصر امروز( یکشنبه24 مرداد )کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در  این جلسه جواد اوجی وزیر پیشنهادی وزارتخانه نفت حاضر شد و پس از معرفی به ارائه برنامه هاى خود پرداخت.



نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این نشست نمایندگان طرح‌ها و پیشنهادات  و سوالات خود را مطرح کردند و همچنین موضوع نفت و گاز یکی از مطالبات جدی اعضای کمیسیون بود.



وی ادامه داد: در این جلسه در مورد  تولید و فروش نفت پیشنهاداتی مطرح شد؛ در ادامه مقرر گردید سوخت زمستانی به ویژه در مناطق محروم و سردسیر در اولویت وزیر پیشنهادی این وزارتخانه باشد و  همچنین استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و مبارزه با فساد در تمام مراحل تولید نفت یکی از دغدغه‌های وزیر پیشنهادی بود.



نصیرایی تاکید کرد: بحث کمبود انرژی و سوخت از جمله مباحث مطرح شده در نشست امروز بود که تمام این موضوعات را وزیر پیشنهادی نفت در برنامه‌های کاری خود گنجانده بود .



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: صادرات نفت از طریق بخش خصوصی، تعیین تکلیف میادین مشترک نفت و گاز کشور، جلوگیری از خام فروشی و ضرورت توجه به موضوع فرآوری از جمله موارد مطرح شده این نشست  بود، در پایان جلسه مقرر گردید نمایندگان سوالات خود را از وزیر پیشنهادی وزارت نفت در سامانه بارگذاری کنند تا ایشان پاسخگو آنها باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 325192
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار