خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/18 - 10:12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری تشریح کرد:

بررسی طرح قانون تشکیل سازمان روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون فرهنگی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح اصلاح ماده ۱ قانون تشکیل سازمان روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون متبوعش خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد تشریح دستور کار روز (یکشنبه،17 مهر ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در این نشست، بررسی طرح اصلاح ماده ۱ قانون تشکیل سازمان روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در دستور کار کمیسیون بود، مقرر شد کلیات این مسئله در کمیته تخصصی مورد رسیدگی قرار بگیرد و با جزئیات به کمیسیون ارجاع داده شود.



نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه نشست، استماع گزارش، یکی از شرکت‌های دانش بنیان با عنوان شبکه حافظه ملی ایرانیان  مورد بررسی قرار گرفت؛ این شبکه در حقیقت کل کتابخانه‌های کشور را مورد بررسی و شناسایی قرار داده است؛ بگونه‌ای که مخاطبان با ورود به سامانه این شرکت دانش بنیان، به راحتی می‌توانند کتاب مورد نظر خود را با یک جستجوی ساده پیدا کنند.



عضو کمیسیون فرهنگی خاطر نشان کرد: در پایان جلسه کمیسیون فرهنگی مقرر شد نشست بعدی با مسئولان کتابخانه ملی در محل کتابخانه ملی برگزار شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 349911
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار