خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/21 - 12:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
راستینه در تشریح دستورکار کمیسیون فرهنگی مطرح کرد:

بررسی طراحی نظام مسائل برای ارائه خدمات به جامعه در دانشگاه امام حسین(ع)

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از  نشست مشترک کمیسیون متبوعش با مسئولان دانشگاه امام حسین (ع) در محل این دانشگاه خبر داد.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار روز (دوشنبه، 21 آذرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: اعضای کمیسیون امروز بازدیدی از دانشگاه امام حسین(ع) داشتند و طی این بازدید نشستی با ریاست و معاونت دانشگاه برگزار شد.



نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم افزود: دانشگاه امام حسین(ع) در حوزه‌های مختلف علوم انسانی، فنی، مهندسی و همچنین هوش مصنوعی اقدا مات و دستاوردهای موثری داشته است؛ نمایندگان در این نشست نکات خود را در راستای دانشگاه تراز انقلاب اسلامی مطرح کردند و ریاست دانشگاه اقداماتی که در خصوص حرکت به سمت نقش آفرینی دانشگاه برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی داشته را تشریح کرد .



دانشگاه امام حسین(ع) دانشگاهی در تراز انقلاب است



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه ضروریات لازم برای ارتقاء نظام تحولی دانشگاه بر حوزه‌های ارزیابی و ارزشیابی دانشجویان و هیات علمی، همچنین طراحی نظام مسائل که از اولویت‌های دانشگاه امام حسین(ع) برای ارائه خدمات به جامعه است مورد بررسی قرار گرفت، این دانشگاه نمونه دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است./



پیان پیام

  • کد خبر : 353601
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار