خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/01 - 17:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری تشریح کرد:

بررسی برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در جهت تحقق شعار سال در کمیسیون فرهنگی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در جهت تحقق شعار سال در کمیسیون متبوعش خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست روز(یکشنبه،1 خرداد ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسات پیشین کمیسیون فرهنگی مقرر شد یک برنامه عملیاتی برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص شعار امسال«تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» ارائه شود؛ در همین راستا از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها درخواست کردیم برنامه‌های خود را به صورت مکتوب به کمیسیون ارسال و بعد در جلسه‌ای حضوری به صورت جامع و کامل  تشریح کنند .



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: جلسه امروز کمیسیون استماع گزارش عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در خصوص برنامه این سازمان در تحقق شعار سال بود که حدودا 6 جلسه دیگر در این راستا  برگزار خواهد شد؛ در این نشست مقرر شد  بعد از اتمام جلسات گزارش جامعی از نقش و سهم کمیسیون فرهنگی در تحقق شعار سال را در صحن علنی ارائه کنیم.



منتظری تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی این انتظار را از سازمان تبلیغات اسلامی دارد، طی گزارشی که از برنامه‌های خود ارائه کرده  در بازه زمانی مشخص آنها را علمیاتی کند و نتایج آن را در پایان سال به صورت برگزاری یک جشنواره تولیدات دانش بنیان در حوزه  فرهنگی و هنری به عینه رویت کنیم که این مهم تاکنون کمتر در کشور رخ داده است.



وی در ادامه اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات خود را در حوزه تولیدات انیمیشن با نگاه دانش بنیان در رده سنی کودک و نوجوان، ایجاد فضای کسب و کار  با همت روحانیون مستقر در روستاها با تکیه بر تولیدات دانش بنیان، شکل گیری مجموعه‌های تخصصی مردمی در حوزه فرهنگ و هنر و...  آغاز کرده‌ است.



نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این جلسه با حضور محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان سازمان، مرکز پژوهش‌های مجلس و اعضای کمیسیون برگزارشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 342555
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار