خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/30 - 16:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
راستینه در تشریح نشست امروز کمیسیون فرهنگی مطرح کرد؛

بررسی برنامه‌های تبلیغاتی سازمان صدا وسیما در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور رییس سازمان صداو سیما در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: برنامه‌های تبلیغاتی سازمان صدا وسیما در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در  تشریح نشست امروز (دوشنبه 30 مرداد ماه) کمیسیون فرهنگی،گفت: در جلسه امروز پیمان جبلی رییس سازمان صدا وسیما به همراه معاونان رسانه ملی مهمان کمیسیون فرهنگی بودند و برنامه‌های تبلیغاتی سازمان صدا وسیما در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



 نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نشست با تقدیر و تشکر از رسانه ملی بابت تولید آثاری همچون حسینه معلی، پاورقی، نماهنگ و مجموعه برنامه‌هایی که منجر شد آنتن صدا وسیما پررونق‌تر از گذشته باشد، به تولید و ساخت برنامه‌های پر محتوا سفارش شد.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مورد جزییات برنامه‌های صدا و سیما برای برگزاری انتخاباتی پرشور، اظهار داشت: در ادامه نشست امروز برنامه‌های رسانه ملی برای برگزاری انتخابات پر شور، ایمن، مشارکتی و رقابتی مورد بررسی قرار گرفت، طی این جلسه جبلی گزارشی از اقدامات لازم در جهت تشکیل ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه کرد و اعضای کمیسیون فرهنگی دغدغه‌های خود را در خصوص برنامه‌های رسانه ملی مطرح و ضرورت بسترسازی برای پررنگ کردن دستاوردها انقلاب اسلامی و قانون‌های موثر برای رفع  مشکلات و چالش ‌های کشور سفارش نمودند.



وی در ادامه یادآور شد: در این نشست به تبیین ابعاد درست از  قوانینی همچون قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، قانون جهش دانش بنیان‌ها و  ... که مجلس آنها را تصویب کرده و در برنامه هفتم توسعه به آنها پرداخته است بسیار سفارش شد و در نهایت ساز و کار و روشن شدن ابعاد حقوقی قوانینی که مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات معیشتی جامعه در دستور کار خود دارد تاکید شد و همچنین راهکارهای لازم برای ارتقاء کیفیت برنامه‌های رسانه ملی از موضوعات دیگر مورد بررسی این جلسه بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 367178
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار