خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/30 - 10:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
کریمی فیروزجایی:

با تسریع واکسیناسیون باید کلاس‌ها را حضوری برگزار کنیم

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به در پیش بودن اول مهرماه فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، از همت و تلاش دولت به دلیل تسریع در سرعت واکسیناسیون عمومی تقدیر و تصریح کرد: از سرگیری آموزش حضوری نیازمند واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان است.

علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس و با تاکید بر اهمیت آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مدارس، گفت: امروز در شرایط کرونایی، اولویت نخست تامین سلامت دانش پژوهان کشور است.



دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور بر ضرورت بسترسازی برای راه اندازی آموزش‌های حضوری تأکید و تصریح کرد: تامین شرایط آموزش‌های حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها در شرایط فعلی نیازمند واکسیناسیون سراسری است.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزیت‌های آموزش حضوری، یادآور شد: آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها راندمان تولید فکر و اندیشه را ارتقا می بخشد.



وی ضمن تقدیر از همت و تلاش دولت در زمینه واکسیناسیون، درخواست تسریع در واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان برای برقراری حضوری کلاس‌های درس را داشت و گفت: با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در کشور، واکسینه کردن کامل دانشجویان و دانش آموزان در ماه‌های آتی امکان پذیر است.



کریمی فیروزجایی لزوم بستر سازی برای آموزش های مجازی در شرایط کنونی را تا بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‎‌‌ها را ضروری دانست و افزود: هم اکنون دانشگاه پیام نور از تجربه عملی موفق در این ارتباط برخوردار است که می توان ازاین تجربه بهره گرفت.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تجلیل از راه اندازی سامانه شاد در مدارس افزود: این سامانه توانست۷۰ درصد دانش آموزان را در سراسر کشور تحت پوشش قرار دهد.



وی هم افزایی بخش های مختلف دولت در حل مشکلات آموزش و پرورش را با اهمیت عنوان و خاطر نشان کرد: دولت باید در زمینه آموزش های مجازی سند جامع و یکدستی داشته باشد.



عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به تلاش مجلس یازدهم در حل مشکلات آموزشی کشور افزود: مجلس شورای اسلامی با هدف تحقق سیاستهای مدون و مصوب در زمینه آموزش و پژوهش از نظرات راهگشای فرهیختگان و اندیشمندان این حوزه بهره مند خواهد شد.



وی افزود: در برنامه هفتم توسعه سند چشم انداز جامع و عملیاتی آموزش و تحقیقات کشور ارائه خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 327557
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار