خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/23 - 11:55
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی

بازدید رئیس و اعضای کمیسیون آموزش از دستاوردهای مهارتی مرکز تخصصی مهارت و فناوری خوردرو ۹ دی

رئیس و اعضای کمیسیون آموزش،  تحقیقات و فناوری مجلس از ظرفیت‌های آموزشی و دستاوردهای مهارتی مرکز تخصصی مهارت و فناوری خوردرو ۹ دی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رئیس و اعضای کمیسیون آموزش،  تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، ۲۳ خرداد ماه) از  ظرفیت‌های آموزشی و دستاوردهای مهارتی مرکز تخصصی مهارت و فناوری خوردرو ۹ دی بازدید کردند.                                       



در این نظارت میدانی از کارگاه آموزشی هیدرولیک و پنوماتیک و آموزش مجازی ریمپ ‌‌سیستم سوخت رسانی خودرو مرکز تخصصی مهارت و فناوری خوردرو ۹ دی  بازدید شد.



همچنین اعضای کمیسیون از کارگاه آموزشی تعمیر موتور خودروی بنزینی مرکز تخصصی مهارت و فناوری خوردرو ۹ دی ویژه کارکنان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز دیدن کردند.











بازدید اعضای رئیس و اعضای کمیسیون آموزش،  تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از  ظرفیت های آموزشی و دستاوردهای مهارتی مرکز تخصصی مهارت و فناوری خوردرو ۹ دی


 



ضرورت تعامل بیش از پیش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در توسعه مهارت آموزی با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد اشتغال پایدار نکته‌ای بود که اعضای کمیسیون در این بازدید به آن تاکید داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 343709
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار