خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/02 - 18:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فلاحی خبر داد:

بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاعی و نظامی تهران

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، از بازدید اعضای این کمیسیون از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاعی و نظامی تهران جهت بررسی اقدامات آموزشی و پژوهشی در این حوزه خبر داد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات دستورکار امروز(دوم خردادماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاعی و نظامی تهران بازدید کردیم که گروه‌های بسیاری از آن بازدید کردند، اما کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به دلیل جایگاه آموزشی و پژوهشی که دارد در این بازدید نقش برجسته‌تری داشت، بنابراین از بخش گزارشات آموزشی و پژوهشی و اقداماتی که تاکنون در این حوزه انجام شده است، بازدید به عمل آوردیم.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ما با مسئولان این بخش نشستی نیز از بعد تقنینی و تامین بودجه لازم برای این حوزه داشتیم. ادامه داد: البته بررسی این موضوعات به زمان بیشتری نیاز دارد، ضمن اینکه توصیه ما به سایر مسئولان این است که از این دستاوردها بازدید داشته باشند و مردم را نیز از این مهم آگاه کنند که جوانان و دانشمند داخلی از توانایی لازم برای ساخت به‌روزترین و مجهزترین تجهیزات نظامی و دفاعی برخوردار هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: عمده تجهیزاتی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده بود، ساخت داخل کشور بود و بخشی از آنها نیز مهندسی معکوس شده بود، ضمن اینکه برخی از این تجهیزات نیز صنایع دفاعی نبوده اما با این حوزه در ارتباط بود.



سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره اینکه هم‌اکنون می‌طلبد که از این حوزه به گونه‌ای حمایت کنیم که توانمندی فعالان آن برای تولیدات بیشتر ارتقا یابد، تاکید کرد: در نهایت مقرر شد با ارتقای حمایت‌ها از فعالان این بخش به افزایش تولیدات آنها در کشور کمک کنیم، همچنین مقرر شد نشستی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جهت بررسی مشکلات آموزشی و پژوهشی این حوزه برگزار کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 319809
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار