خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/28 - 19:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

بازدید اعضای کمیسیون آموزش مجلس از مرکز تحقیقات برنج مازندران و شرکت های دانش بنیان

اعضای کمیسیون آموزش از مرکز تحقیقات برنج مازندران و همچنین برخی از شرکت های دانش بنیان شهرستان آمل بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش پس از نشست با رؤسای ادارات آموزش و پرورش و همچنین رؤسای دانشگاه های استان مازندران از برخی شرکت های موجود در شهرک صنعتی آمل بازدید کردند.



در این بازدید محصولات شرکت داوصنعت در معرض دید اعضای کمیسیون قرار گرفت و همچنین نمایندگان از روند تولید این محصولات مطلع شدند.



در این بازدید علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش گفت: محصولات این شرکت دانش بنیان بسیار مطلوب هستند و در حقیقت یک کار علمی صورت گرفته است بنابراین صحبت خواهد شد تا تسهیلات موردنظر به این شرکت پرداخت و زمینه تولید این کارخانه بیشتر شود تا زمینه اشتغال زایی برای جوانان فراهم شود.



همچنین در این بازدید مهدی خالقی مدیرکل پارلمانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، اظهار کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در استان مازندران تاکنون بیش از 390 میلیارد تومان تسهیلات و ضمانت نامه ارائه داده است، همچنین باید گفته شود در استان مازندران حدود 112 شرکت دانش بنیان در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت هستند.



وی افزود: شرکت فولاد صنعت رافع تاکنون بیش از 60 میلیارد تومان تسهیلات و ضمانت نامه دریافت کرده است، همچنین اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان نیز در دست بررسی و ارزیابی بوده تا به این شرکت تخصیص پیدا کند.



ضمنا اعضای کمیسیون آموزش بازدیدی از مرکز تحقیقات برنج داشتند که در این بازدید مسائل و مشکلات این مرکز از سوی کارکنان مطرح شد تا پیگیری های لازم برای رفع آن ها صورت پذیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 350618
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار